Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@00:32:01 GMT

دستگیری جیب بر ۸۰ ساله در قم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۲۶۶

دستگیری جیب بر ۸۰ ساله در قم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک جیب بر ۸۰ ساله حرفه‌ای در قم خبر داد.
دستگیری جیب بر ۸۰ ساله در قم

مراد حسین جعفریان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت جیب بری در قم، با اعلام موضوع به واحد‌های گشت انتظامی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه با بررسی جغرافیای جرم موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: وی در ادامه پس از انتقال به این یگان، در مواجهه با مأموران به سرقت‌های متعدد جیب بری در قم اعتراف کرد.

جعفریان با اشاره به اعتیاد این متهم ۸۰ ساله و غیربومی به مواد مخدر صنعتی گفت: نامبرده که دارای ۵ فقره سابقه سرقت از زائران است. این متهم در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج