Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از پانزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان با برگزاری مبارزات دو وزن ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم زنان در سالن «مین هانگ» شهر شانگهای چین آغاز شد که هر دو نماینده ایران با برتری مقابل رقبای خود به دیدار پایانی راه پیدا کردند. 

شهربانو منصوریان در وزن ۷۰ کیلوگرم  پس از یک دور استراحت، «کریستینا نورازووا» از روسیه در ۲ راند متوالی شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۵ ووشوکار حضور داشتند که منصوریان امشب برای کسب مدال طلا با «کریستینا دی اولویرا» از برزیل مبارزه می کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز ۵ سانداکار حضور داشتند که مریم هاشمی دور نخست استراحت داشت و سپس «حبا محمد»  از مصر را در همان راند نخست با اختلاف امتیاز ۱۲ شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد.  وی نیز برای کسب مدال طلا «پونام» از هند را پیش رو دارد.

این رقابتها امروز در سه نوبت پیگیری خواهد شد و سانداکاران ایران به دیدار رقبای خود می روند. 

کد خبر 4751730

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو ووشو قهرمانی جهان تیم ملی ووشو ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج جام حذفی کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو