Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با پخش زنده از شبکه 3 در 3 آبان ماه، جشنواره بازی های بومی محلی در راستای احیای این باز ی ها و ایجاد و تقویت انسجام ملی در جامعه و همچنین افتتاح چمن مصنوعی شویرخرم دره و چمن مصنوعی خدابنده از جمله ی این برنامه هاست

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزاری بیش از 250 برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و اظهار داشت: امسال بیشترین مسابقات کشوری را داشتیم و اولین دوره مسابقات پرورش اندام را در چندین رشته برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی همچنین افزود: تعداد دعوت شدگان ما به تیم های ملی 105 نفر از آقایان بودکه 45 نفر از آنها برگزیده شده اند . خانمها نیز 50 نفر دعوت شده که21 نفر در تیم های ملی حضور دارند . تعداد تیم های اعزام شده به رویداد های کشوری اقایان 181 مورد و بانوان 123 مورد بوده. تعداد مدال و مقام های تیمی که کسب شده اقایان  123 مورد طلا و  138 مورد نقره بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: میزبانی های کشوری که در شهر ما اتفاق افتاده 35 مورد آقایان و 35 مورد بانوان بوده. میزبانی اردوهای تیم ملی 10 موردآقایان و 7 مورد بانوان برگزار شده. سه مورد نیز میزبانی های بین المللی داشته ایم  .

علی خلیلی چچکی در ادامه افزود: 7 مورد المپیاد استعداد های برتر را برگزار کردیم و تعداد تیم هایی که در استعداد های برتر شرکت کرده بوده بودند 20مورد بانوان و 40 مورد اقایان بوده است. تیم هایی هم که در لیگ های کشوری حضور دارند12تیم بانوان  و 20 تیم اقایان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اشاره نمود: 337 مورد باشگاه دولتی و غیر دولتی در زنجان وجود دارد که 57 مورد اختصاصی بانوان و 99 مورد آقایان و 181 مورد مشترک بین بانوان و اقایان است.

خلیلی در پایان سخنان خود گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی ک جزو برنامه های شاخص تربیت بدنی است در 3 آبان ماه که پخش زنده از شبکه اشراق وشبکه 3 خواد داشت و جشنواره بازی های بومی و محلی در راستای احیای این بازی ها و ایجاد و تقویت انسجام ملی در جامعه و همچنین افتتاح چمن مصنوعی شویر خرم دره و چمن مصنوعی خدابنده از جمله این برنامه ها هستند .

 

خبرنگار: زهرا منصوری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی نشست خبری با اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم