Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:50:43 GMT

مرگ زن مسن بعد از طرح ادعای تعرض

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۹۱۴

مرگ زن مسن بعد از طرح ادعای تعرض

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق،  یک هفته قبل زنی مسن به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کرد. این زن که همراه دخترش در دادگاه حاضر شده بود ادعا کرد از سوی دامادش مورد تعرض قرار گرفته‌ است. ادعای این زن عجیب به نظر می‌رسید، چراکه او 83 سال داشت و به‌ دلیل بیماری قند خون یک پایش را از دست داده ‌بود، ضمن اینکه مدعی بود هرگز از دامادش رفتار بدی ندیده بود، به‌همین‌دلیل دختر این زن مورد تحقیق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند ابتدا تصور می‌شد این زن به‌خاطر جلب توجه چنین ادعایی را مطرح کرده‌ است، اما دخترش اصرار کرد چنین نیست و مادرش هرگز برای جلب توجه چنین اتهامی را مطرح نمی‌کند. او گفت: این درست است که مادرم تنها زندگی می‌کند و همه بچه‌هایش رفته‌اند، اما من همیشه کنارش بوده‌ام. او با من خیلی راحت است و همه حرف‌هایش را به من می‌گوید. من فکر می‌کنم مادرم واقعیت را می‌گوید و باید از او تحقیق شود.

به‌این‌ترتیب زن 83 ساله به پزشکی‌قانونی معرفی شد. پزشکان بعد از معاینه اعلام کردند این زن درست گفته و مورد تعرض قرار گرفته‌ است. به‌این‌ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه 12 بازگردانده شد.

قضات دادگاه این‌بار داماد 50 ساله زن را احضار کردند. او گفته ‌بود قطعا خود را به دادگاه معرفی می‌کند، اما این کار را نکرد تا اینکه صبح دیروز دختر پیرزن به دادگاه اعلام کرد مادرش فوت شده است. این زن گفت: ما در حال پیگیری پرونده مادرم بودیم و مادرم گفته ‌بود کوتاه نمی‌آید. من مادرم را به خانه خودش بردم و بعد هم به خانه خودم رفتم. شنبه‌شب با مادرم تماس گرفتم، تلفن را جواب نداد. وقتی به خانه‌اش رفتم، جسد او را پیدا کردم. بلافاصله به اورژانس خبر دادم. امدادگران گفتند او فوت شده ‌است و کاری از دستشان برنمی‌آید. پلیس را خبر کردم و جسد مادرم را به پزشکی‌قانونی بردیم. این زن مدعی شد مادرش احتمالا کشته شده ‌است. او گفت: در نظریه‌ای که پزشکی‌قانونی به‌ صورت ابتدایی اعلام کرده، گفته مادرم دچار خون‌ریزی مغزی شده و این خون‌ریزی احتمالا به دلیل ضربه‌ای ‌است که به سرش وارد شده.‌  زن جوان گفت: مرگ مادرم مشکوک است و ما درخواست رسیدگی کرده‌ایم. دستور کالبد‌شکافی صادر شده‌ است و منتظریم دراین‌باره اظهارنظر شود. اما ما به این وضعیت مشکوک هستیم، ضمن اینکه پرونده تعرض به مادرم را پیگیری خواهم کرد.

به‌این‌ترتیب دستور جلب متهم به تعرض صادر شد و قضات منتظر بررسی پزشکی‌قانونی و دادسرا در خصوص پرونده مرگ مشکوک پیرزن هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرگ پزشکی قانونی مرگ مشکوک تعرض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۶۵۷ مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال توسط یگان حفاظت این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: مساحت این اراضی بیش از ۱۷۷ هکتار بوده است.

به گزارش مشرق، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در مورد اجرای احکام قطعی نیز در فروردین ماه امسال، ۲۱ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور، افزود: نیروهای یگان حفاظت در همه استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»