Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه جنگ که اخبار جنگ در یمن را مخابره می‌کند در راستای تکمیل جزئیات مرحله دوم عملیات "نصر من الله" تصاویر و ویدیوهای جدیدی را از این عملیات منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، رسانه جنگ یمن شامگاه یکشنبه در راستای تکمیل صحنه‌های مرحله دوم عملیات نصر من الله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تصاویر و ویدیوهای جدیدی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات نصر من الله پیشتر توسط رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله در محور نجران و علیه نیروهای دولت مستعفی و ائتلاف متجاوز عربی انجام شده بود.

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده توسط رسانه جنگ یمن بخشی از پیشروی نیروهای پیاده نظام و یگان‌های نظامی یمن از مسیرهای مختلف برای حمله به مواضع و مقابله با خودروهای حامل صدها مزدور دشمن را نشان می‌دهد که درحال فرار هستند.

در تصاویر و ویدیوهای مذکور برخی از غنایم پیشرفته و متنوع از جمله سلاح شخصی و مهمات، توپخانه و خمپاره انداز، سلاح‌های زرهی و تجهیزات جنگی دیگر نشان داده شده که توسط رزمندگان ارتش یمن در مواضع نیروهای دشمن به غنیمت گرفته شده‌اند. رسانه جنگ یمن در ادامه صحنه‌هایی از آتش گرفتن ده‌ها خودرو، مجروحان، ده‌ها جسد، خسارت‌های مادی و معنوی در این عملیات به تصویر کشیده شده است.

رسانه جنگ یمن پیشتر تصاویر و ویدیوهایی را از مرحله اول عملیات نصر من الله منتشر کرده بود.

از سوی دیگر یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ـ آمریکایی طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵۰ بار مناطق مختلف یمن را هدف قرار دادند.

وی افزود: حملات هوایی ائتلاف متجاوز دو استان صعده و حجه را هدف قرار داد و در این حملات املاک و مزارع شهروندان یمنی بمباران شدند.

سریع تصریح کرد: همچنین نیروهای یمنی مانع از نفوذ متجاوزان در برخی از جبهه‌های مرزی و داخلی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عملیات نصر من الله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است