Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزنان ایران در ماده استقامت جاده بازی‌های نظامیان جهان موفق نشدندبه مدال برسند و بهترین نتیجه ایران مقام سی و نهم بود.

به گزارش ایسنا، در بازی‌های نظامیان جهان، رقابت ماده استقامت جاده دوچرخه سواری برگزار شد و نمایندگان ایران از رسیدن به مدال بازماندند. مسابقات استقامت جاده به مسافت ۱۲۷.۶ کیلومتر برگزار شد  و ایران پنج رکابزن داشت که در پایان بهترین جایگاه ایرانی‌ها سی  و نهم بود و دو نفر هم به خط پایان نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نتایج مسابقه استقامت جاده به شرح زیر است:

۱- پاتریک هالر از آلمان

۲- آندرس ووسیکالنز از لتونی

۳- الکسیبودیت از فرانسه

.

.

۳۹- بهنام آرین از ایران

.

۴۷- علی اصغر موسی‌زاده از ایران

.

۶۰- حمید پورهاشم از ایران

.

۷۳- حامد عبادی از ایران

- جعفر علیزاده  و موسی قلیچی مسابقه را به پایان نرساندند.

 بازی‌های نظامیان جهان در ووهان چین در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۴ متقلب کنکور دستگیر شده اند / ۶۰ نفر به دلیل سیل به آزمون نرسیدند
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت