Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، مرزوق علی الغانم، رئیس پارلمان کویت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استیضاح حقی اصیل و درج شده در قانون اساسی برای نمایندگان است و وزرا باید به آن پاسخ داده و آن را رد کنند.

الغانم گفت: انحلال پارلمان تنها در اختیار صباح احمد جابر الصباح، امیر کویت است و ما تنها با او دیدار و در این رابطه گفت‌وگو می‌کنیم و باید تاکید کنم همه چیز خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارلمان کویت تاکید کرد: استیضاح‌ها در چارچوب قانون اساسی ارائه شدند و طبق همین چارچوب نیز به آنها پاسخ داده خواهد شد زیرا حقی است که در قانون اساسی آمده برای نمایندگان در نظر گرفته شده است و وزرا باید به آن پاسخ دهند، در ادامه تصمیم‌گیری درباره این استیضاح‌ها به تمام نمایندگان پارلمان باز می‌گردد.

وی در ادامه گفت: آیا این تنها باری است که پس از طرح درخواست‌هایی برای استیضاح، شایعه‌هایی درباره انحلال پارلمان پیش از تشکیل آن می‌شنویم؟ شایعه‌های انحلال پارلمان و دیگر مسائل هرگز نتیجه‌ای نخواهند داشت. این مساله تکراری بوده و به پارلمان فعلی محدود نیست.

الغانم در ادامه از نمایندگان پارلمان کویت خواست به دلیل وجود چالش‌هایی که مهم‌ترین آنها برآوردن خواسته‌های مردم است، تلاش‌هایشان را بیشتر کنند به ویژه که پارلمان در دوره آخر خود است و مردم شایسته تلاش بیشتری هستند.

محمد هایف از نمایندگان پارلمان کویت هفته گذشته خواستار استیضاح وزیر دارایی این کشور شده بود. روز یکشنبه نیز عمر الطبطبائی دیگر نماینده این پارلمان استیضاح جنان بوشهری، وزیر کار و مسکن کویت را خواستار شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استیضاح قانون اساسی قانون مسکن امیر کویت انحلال پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان