Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا در منطقه غرب قاره (به میزبانی بحرین) روز گذشته چهار دیدار برگزار شد.

در گروه A، تیم عراق با نتیجه ۲ بر یک مقابل بحرین پیروز شد و تیم امارات ۵ بر ۴ فلسطین را شکست داد. عراق باوجود این پیروزی، از رسیدن به جام ملت های آسیا بازماند تا عنوان ناکام بزرگ را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه B، عربستان برابر عمان به نتیجه تساوی ۴ به ۴ رسید و لبنان با نتیجه ۸ بر یک قطر را شکست داد.

به این ترتیب از گروه A، تیم های کویت و بحرین و از گروه B تیم های لبنان و عربستان به صورت مستقیم به مرحله نهایی جام ملت های آسیا صعود کردند. تیم های امارات و عمان که در رده سوم این گروه ها قرار دارند، فردا دیدار پلی آف را برگزار می کنند و برنده این بازی هم راهی جام ملت ها می شود.

مرحله نهایی این مسابقات اسفندماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود علاوه بر این کشور، تیم های ایران و قرقیزستان هم صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرده اند.

جدول گروه های مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت ها در منطقه غرب آسیا به این ترتیب است:

گروه A
۱- کویت ۹ امتیاز - صعود مستقیم
۲- بحرین ۷ امتیاز - صعود مستقیم
۳- امارات ۷ امتیاز - صعود به پلی آف
۴- عراق ۶ امتیاز - حذف شده
۵- فلسطین ۵ امتیاز - حذف شده

گروه B
۱- لبنان ۹ امتیاز - صعود مستقیم
۲- عربستان ۴ امتیاز - صعود مستقیم
۳- عمان ۴ امتیاز - صعود به پلی آف
۴- قطر بدون امتیاز - حذف شده

کد خبر 4751839 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال عراق فوتسال جام ملت های آسیا فوتسال تیم ملی فوتسال ایران عربستان سعودی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج جام حذفی کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر