Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@04:57:30 GMT

بحران اسپانسر در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۵۹۹۶

بحران اسپانسر در خراسان رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی از عزم جدی این مجموعه برای رشد و پیشرفت ورزش این استان در سال جاری خبر داد و تأکید کرد برای دستیابی به اهداف مد نظر جامعه ورزش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


سینا حسینی/

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی از عزم جدی این مجموعه برای رشد و پیشرفت ورزش این استان در سال جاری خبر داد و تأکید کرد برای دستیابی به اهداف مد نظر جامعه ورزش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای سامان دادن به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و جذب اعتبارات بیشتر با مسئولان کشوری و وزارت ورزش و جوانان جلسات متعددی داشتیم تا بتوانیم در پایان سال شاهد بهره برداری ویژه از زیرساخت‌های ورزشی استان باشیم.

* ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار

وی گفت: تا پایان امسال ۵۰ زمین چمن مصنوعی و ۴۰ پروژه دیگر ورزشی هم تکمیل می‌شود و زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه ثامن الائمه (ع) نیز تا پیش از دهه فجر امسال تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود. ۱۵۰ طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که نیازمند ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به آمادگی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی به صورت کامل یا مشارکتی اظهار کرد: هم اکنون برای ۱۴ پروژه از این تعداد متقاضی بخش خصوصی مشخص شده است. توجه ویژه ای هم به حاشیه شهر مشهد وجود دارد که در این راستا ایجاد ۲۵ زمین چمن مصنوعی، تجهیز و بهره برداری از ۱۰ خانه محله انجام شده و تجهیز ۱۰ خانه محله دیگر تا پایان امسال انجام خواهد شد.

*تنها زیر تور

اما فتاحی در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس در خصوص سرنوشت تیم والیبال پیام برای حضور در رقابت‌های لیگ امسال گفت: متأسفانه ما تمام تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا این تیم به نماینده استان درمسابقات شرکت کند اما واقعیت تلخی که در این بین وجود دارد ما در این مسیر تنها ماندیم، اسپانسرهای زیادی برای کمک به این تیم ابراز علاقه کردند اما وقتی زمان عمل رسید هر یک به شکلی از انجام تعهدات خود طفره رفتند، با این حال امیدوارم که همه دست به دست همدیگر دهیم تا مشکلات این تیم برطرف شود. البته شهرداری بنا بود که یک کمک مالی انجام دهد اما انگار هنوز پول تزریق نشده است.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر و شهرداری با وجود اینکه مجوزی برای کمک مالی به تیم‌های ورزشی ندارند، آیا این وعده را داده اند، گفت: من شخصاً با دوستان در حوزه مدیریت شهری صحبت کردم قرار شد برای حل مقطعی مشکلات تیم این مبلغ را به ما کمک کنند ان شاءالله که این مبلغ نیز تزریق شود تا بتوانیم شاهد برطرف شدن مشکلات پیام باشیم.

فتاحی در پاسخ به پرسش دیگر قدس مبنی بر اینکه اگر مشکلات این تیم حل نشد و بازیکنان فعلی که در تمرینات تیم حضور دارند، از ادامه همراهی با این تیم صرف‌نظر کردند، توضیح داد: امیدوارم که با حل مشکلات این اتفاق رخ ندهد اما باید صبر کنیم ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

* بلاتکلیفی ۱۲ هیئت

مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص بلاتکلیفی ۱۲ هیئت ورزشی خراسان رضوی گفت: من هم این موضوع را قبول دارم اما برخی اتفاقات از دست ما خارج است و باید در این خصوص منتظر تصمیم فدراسیون‌ها هم باشیم اما امیدوارم که در اسرع وقت سرنوشت هیئت‌های بدون رئیس هم روشن شود تا بتوانیم شاهد فعالیت پر رنگ آن‌ها در ورزش خراسان باشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ورزش خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود، اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور