Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  به دنبال مصوبه اخیر کارگروه تنظیم بازار، از این پس نرخ تعرفه آزمون‌های سازمان سنجش وزارت علوم و وزارت بهداشت، با تعرفه مورد توافق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تعیین گردد.

 

بر اساس این گزارش، در بند 13 مصوبه کارگروه تنظیم بازار آمده: «نامه شماره 44968/98/370 مورخ 18 مهرماه سال 98 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص اعمال نرخ تعرفه آزمون‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت توسط سازمان سنجش آموزش کشور مطرح و مقرر گردید نرخ‌های تعرفه مورد توافق سازمان حمایت و دستگاه مربوطه به عنوان مصوبه کارگروه تنظیم بازار ملاک اقدام قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش اقتصاد جام نیوز وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اختصاص ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش آماده شده است.

طالب محمدی افزود: تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر، افاغنه و دانش آموزان بی بضاعت رایگان از طریق شناسایی کد ملی واتصال به درگاه الکترونیک سازمان ملی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.

وی گفت: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.

محمدی افزود: پیش بینی می‌شود در سال جاری حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی