Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور مسئله انتخابات را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی از سوی کاندیدا برخورد خواهد شد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات در شهرستان راور گفت: رصد مستمر فضای حقیقی و مجازی در ایام انتخابات در دستور کار دادستانی و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان راور در ادامه مصادیق  و عناوین مجرمانه در بحث انتخابات را بر شمرد و گفت: تخریب و سیاه نمایی چهره نظام و تخریب کاندیداها توسط اشخاص و گروه ها و رقبای انتخاباتی جزء عناوین مجرمانه محسوب می شود.

وی مهمترین وظیفه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات را تشریح مفاد قانون دانست و افزود: در دادسرای راور شعبه‌ای جهت رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات تعیین شده است و با تبلیغات زود هنگام کاندیداها در صورت وقوع برخورد خواهد شد.

بلوچ زاده با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موضوع بسیار مهم و اساسی بوده و نظامی هستیم که ۱۰۰ درصد بر مبنای دموکراسی و دین مبین اسلام بناشده ایم، با اشاره به اینکه باید کلیه اخبار و گزارش ها در راستای بررسی و پیشگیری از وقوع جرم به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی اعلام شود، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۷ دوره انتخابات در نهایت سلامت، اقتدار و امنیت برگزار شده است و امسال نیز در سایه مقام معظم رهبری و حضور پر شور مردم عزیزمان انتخابات در کمال آسایش و آرامش و اقتدار برگزار خواهد شد.

دادستان راور یادآور شد: در بحث انتخابات چه قبل و چه بعد از آن نهادهای مختلفی هستند که هر کدام عهده دار وظایفی می باشند و همانطور که وظیفه شورای نگهبان نظارت بر صحت برگزاری انتخابات و وظیفه اجرا به عهده هیئت اجرایی وزارت کشور است، وظیفه قوه قضائیه نیز در فصل هفتم قانون انتخابات ماده ۶۷ بیان شده است پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی است که از طریق ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس جرایم انتخاباتی استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کشانی، مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران یک مجتمع آموزشی ۳۱ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران تاکید کرد: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

کشانی ادامه داد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.

کشانی ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش سبز بهاری پیوسته‌اند، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و بزرگداشت این ایام، دانش آموزان و دبیران مجتمع یادشده، همراه با دیگر نیکوکاران تهرانی، در پرداخت بدهی سه نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد سهیم شدند.

گفتنی است، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6090937

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان