Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از گمرک مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران، درباره این که دلیل عدم تمدید زمان برای ترخیص ۱۱۰۰ خودروی مانده در گمرک که گفته می‌شود فرآیند ترخیص را طی کرده اند، چیست، توضیح داد: زمان مصوبه دولت برای ترخیص خودرو‌ها در ۱۶ تیرماه به پایان رسید و باید مرجع ذی صلاح درخواست تمدید را ارائه کند که این مسئولیت به عهده گمرک و یا وزارت اقتصاد نیست بلکه وزارت صنعت، معدن و تجارت است که باید موضوع را در دولت مطرح و مجوز آن را دریافت کند و در نهایت به گمرک ابلاغ کند تا ما در این رابطه اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارونقی با بیان این که مشکلی متوجه گمرک درباره عدم خروج خودرو‌های پروانه شده نبوده است، ادامه داد: زمانی که دولت در دی ماه سال گذشته، مصوبه‌ای برای ترخیص خودرو‌های دپو شده داشت و بار دیگر تمدید شد، تعداد ۷۵۰۰ خودرو ترخیص و نزدیک به ۱۱۰۰ دستگاه دیگر حتی پروانه دریافت کردند، اما با توجه به این که زمان به پایان رسید، برخی فرآیند‌های دیگر را انجام نداده بودند، ولی اکنون تمام مشکلات آن‌ها برطرف شده و آماده ترخیص هستند، با این حال، چون زمان مصوبه تمام شد، این خودرو‌ها در گمرک ماندند.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران تاکید کرد که از نظر گمرک هیچ مشکلی برای ترخیص این خودرو‌ها وجود ندارد، ما، هم موافق تمدید زمان و هم موافق ایجاد تغییراتی در مصوبه به نفع کسانی هستیم که خودرو‌های آن‌ها فرآیند قانونی را طی کرده، اما مجوز ترخیص ندارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب