Web Analytics Made Easy - Statcounter

باتری صبا به‌عنوان محصول برتر شرکت صبا باتری بوده و نیز ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.

به گزارش ایسنا بنا بر اعلام امداد باتری، شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری صبا و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت صبا باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره ۳۳۳۶۱۱۳۶ از خدمات شرکت امداد باتری جهت دریافت باتری صبا بهره‌مند گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش باتری صبا
شرکت صبا باتری از بزرگ‌ترین و مشهورترین تولیدکنندگان باتری ماشین در سطح کشور است که توانسته است با تولید محصولات متنوع ازجمله باتری واریان جوابگوی نیاز مشتریان عزیز باشد. برند واریان از بهترین و با کیفیت‌ترین باتری‌های شرکت صبا باتری است که دارای ۱۲ ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان عزیز است.

لازم به ذکر است جهت استفاده از گارانتی باتری صبا داشتن کارت گارانتی الزامی بوده و پس از مهر کردن کارت گارانتی توسط نماینده فروش خدمات آن در همه جای ایران قابل استفاده خواهد بود.

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت‌های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری صبا از شرکت صبا باتری و هم‌چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری صبا بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به‌صورت رایگان در تمامی نقاط شهر تهران است.

مشخصات باتری صبا:
استفاده از تکنولوژی روز دنیا به نسبت دیگر تولیدات صبا باتری در تولید صفحات اکسپند
دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری
دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید
و مهم‌تر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

مزیت خرید باتری صبا از امداد باتری:
مشاوره رایگان جهت انتخاب آمپر مناسب
ارسال سریع باتری خودرو
نصب رایگان باتری
تست دینام و برق دزدی خوردو
دریافت وجه باتری پس از نصب

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری صبا را از شرکت صبا باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره ۳۳۳۶۱۱۳۶ از خدمات این شرکت بهره‌مند گردند.

همچنین امکان استعلام قیمت باتری صبا و خرید باتری صبا از طریق نمایندگی باتری صبا و نیز سایت saba- battery.ir امکان‌پذیر است.

ارسال و نصب باتری صبا به‌صورت رایگان به‌تمامی نقاط تهران انجام می‌پذیرد.

قیمت باتری صبا با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین باتری ماشین متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

مشتریان شرکت صبا باتری به‌عنوان سرمایه‌های شرکت صبا بوده و شرکت درصدد است تا با خدمات‌دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • فروش اینترنتی دارو