Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند، کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه‌سازی است که خوشبختانه میزان دقتی که امروز در بازدید از کروز شاهد بودم، به عبارتی باید بگویم فرادقت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرق، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از سایت شماره دو شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید از دیدگاه علیرضا محجوب بازدید از یک شرکت موفق خصوصی با ساختار مناسب و بهره‌ور ترسیم و درخواست شد تا ترتیبی اتخاذ شود که سایر نمایندگان ملت نیز با بازدید از شرکت قطعه‌سازی کروز به اهمیت و جایگاه صنعت قطعه‌سازی بیش از گذشته پی ببرند.

علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با انتقاد از اینکه شناخت نمایندگان و آحاد جامعه از توان قطعه‌ سازی کم است، تصریح کرد: فکر می‌کنند قطعه نوعی ریخته‌گری ساده است؛ حتی همین موضوع برای برخی همکارانم نیز اهمیتش آن‌قدر روشن نیست، این ترتیبی را که آغاز کردید، ادامه دهید. حداقل فایده‌اش این است که خیلی از مردم و حتی نمایندگان ملت برایشان ملموس می‌شود که صنعت قطعه‌سازی چقدر اهمیت دارد و بعد از آن مُبلغ این ‌کار مهم خواهند شد.

محجوب با تأکید بر اینکه بعضی کشورها به‌جای خودروسازی، قطعه‌سازی را شروع کرده‌اند، بیان کرد: کشور ترکیه خودروساز نیست اما قطعه‌ساز است، از‌این‌رو هرچه مونتاژ کند، از ایران جلوتر خواهد بود؛ چون صنعت را از جای درست آغاز کرده است.

او ادامه داد: وقتی نمایندگان ملت از کیفیت خودرو صحبت می‌کنند، کیفیت در خط مونتاژ خودرو نیست، کیفیت و دقت در صنعت قطعه‌سازی است که خوشبختانه میزان دقتی که امروز در این بازدید شاهد بودم، به عبارتی باید بگویم فرادقت است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قطعه سازی علیرضا محجوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ممیرو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم ممیرو به کارگردانی سید هادی محقق و نویسندگی سید هادی محقق محصول سال 1394 است. ایاز پیرمردی که باعث مرگ همسر و گروهی از اقوامش شده، خود را در مسیر مرگ قرار می‌دهد اما نوه‌اش تلاش می‌کند او را به زندگی بازگرداند. یدالله شادمانی، میثم فرهموند، فاطمه بهادر، پریسا واصلی، مهیار آب‌روان، طلوع جهانبازی و منوچهر اشکویی در این فیلم روزبه رایگا بازی کردند و مجید برزگر این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق