Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:44:18 GMT

مژدهی: استقلال قبل از نیم فصل باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۳۷۶

مژدهی: استقلال قبل از نیم فصل باید تقویت شود

«مسعود مژدهی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استقلال برای این‌ که بتواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد کار درازی را پیش رو دارد. این تیم برابر فجر سپاسی در جام حذفی باشگاه‌های کشور به پیروزی رسید اما هنوز ضعف و اشکالاتی در روند تیمی آبی‌پوشان به چشم می‌خورد.

وی افزود: بازی با فجرسپاسی معیار خوبی برای سنجش قدرت استقلال نیست چرا که این تیم باید با تیم‌های قدرتمندتری محک بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مژدهی تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد باید در همه پست‌ها نفرات درجه اول در اختیار داشته باشد اما استقلال در یکی یا 2 پست با کمبود نفر موجود است.

وی تاکید کرد: استقلال در پست مهاجم نوک با ضعف روبروست و مسولان این تیم باید هرچه سریعتر بازیکن را در این منطقه به خدمت بگیرند اما متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر هر اتفاقی می‌خواهد باید پیش از نیم فصل رخ دهد تا این تیم تقویت شود نه این‌که مثل فصل‌های گذشته امتیازهای زیادی را از دست دهد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ، تیمی که به رئال مادرید خوب می‌بازد و بارسلونا را خوب می‌برد!

دیدار برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-۲ راهی فینال شد. بایرن مونیخ طی سالیان اخیر تقریبا هیچ حرفی برای گفتن مقابل رئال مادرید نداشته است. به مرور چند نکته آماری می پردازیم:

تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024؛ جام پانزدهم کهکشانی‌ها یا خداحافظی باشکوه کاپیتان؟

بایرن مونیخ برای یازدهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد؛ بیشترین باخت یک تیم مقابل تیمی دیگر در تاریخ این رقابت ها. رئال مادرید در ۹ بازی اخیر خود مقابل بایرن مونیخ در‌ لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده است. (۷ برد و ۲ تساوی) این درحالی است که بایرن مونیخ در ۹ بازی اخیر خود مقابل دیگر تیم مدعی فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا در این رقابت ها به ۸ برد رسیده است.  بایرن مونیخ در ۱۷ بازی اخیر خود مقابل‌ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ، تیمی که به رئال مادرید خوب می‌بازد و بارسلونا را خوب می‌برد!
  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است