Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ناجی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان، افزود: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی همواره در مسایل و مشکلات اجتماعی ورود کرده اند اما تا به امروز در این حوزه نتیجه مطلوبی نرسیده ایم، یکی از دلایل این امر موازی کاری متولیان امر است که موجب عدم حل و رفع  معضلات اجتماعی در جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به منظور رفع آسیب های اجتماعی باید دستگاه های متولی در کنار یکدیگر و مکمل هم گام بردارند در این صورت است که شاهد نتیجه مطلوبی در این عرصه خواهیم بود.

ناجی با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید مسائل را اولویت بندی کرد: باید مسائل اجتماعی و فرهنگی را بر مبنای اولویت طبقه بندی کرد و انرژی خود را صرف اولویت های مهم جامعه گذاشت، مسائلی که رفع آن تاثیرگذاری مهمی در جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید در حوزه های فرهنگی جدا از برنامه های تکلیفی دستگاه ها، برنامه ریزی کرد، گفت: متولیان حوزه اجتماعی و فرهنگی باید بدانند که درجا زدن تنها موجب اتلاف انرژی خواهد شد، و نباید خود را در باتلاق برنامه های بی هدف گرفتار کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: باید به دنبال برنامه ریزی همراه با هدف و رسیدن به نتیجه بود، برنامه ریزی در حوزه اجتماعی و فرهنگی منوط به رسیدن نتیجه و حرکت جامعه در مسیر رفع مسائل و آسیب های اجتماعی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه برنامه هدفمند خوب است اما اگر این برنامه در کنار سایر برنامه های اجتماعی و فرهنگی دیگر متولیان امر به منظور فرهنگ سازی قرار گیرد موجب تاثیرگذاری مثبت در جامعه خواهد شد.

وی بیان کرد: باید در خصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی در استان تصویر روشنی ارایه شود و تا زمانی که متولیان این حوزه از ظرفیت یکدیگر به منظور پرکردن خلائی که وجود دارد،استفاده نکنند،نمی توان آینده روشنی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی انتظار داشت.

کد خبر 4752000

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید ناجی استانداری هرمزگان کارگروه بانوان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شیراز سانحه تصادف شهرکرد موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی