Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم گل گهر سیرجان گفت: با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم باید بگویم ما به دنبال برد این تیم در خانه هستیم و شک نکنید که امروز روز سختی برای نماینده اصفهان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیمان نامور، هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل سپاهان صدرنشین به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه ما در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم به لحاظ فنی و روحی در شرایط خوبی به سر می‌برد و تمام تلاش‌مان را برای خوشحالی هواداران تیم انجام خواهیم داد.

وی افزود: سپاهان تیم بزرگی است و از بازیکنان بسیار خوبی نیز برخوردار است، تیم صدرنشین لیگ است. با تمام احترامی که بنده برای این تیم قائل هستم باید بگویم ما به دنبال برد این تیم در خانه هستیم و شک نکنید که امروز روز سختی برای نماینده اصفهان خواهد بود.

هافبک طراح گل‌گهر با اشاره به تغییرات انجام شده در کادرفنی خاطرنشان کرد: ابتدا من از زحمات بگوویچ تشکر می‌کنم. با آمدن مجید جلالی تیم روحیه بهتری پیدا کرده و در همین مدت کوتاه به‌روی نقاط ضعف خود کار کردیم و از طرفی کادر فنی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده‌اند. با توجه به آشنا شدن با نقاط ضعف و قدرت سپاهان و میزبانی از این تیم می‌توانیم نخستین شکست صدرنشین لیگ برتر را رقم بزنیم.

نامور در پایان عنوان کرد: من مطمئن هستم امروز طرفداران گل گهر ورزشگاه را پر خواهند کرد و از هواداران می‌خواهم تا پایان 90 دقیقه از تیم خودشان حمایت کنند. هرگاه آنها تا پایان بازی از تیم حمایت کرده‌اند ما نتیجه گرفته‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب خوشحال کنیم. مهمترین هدف ما در این فصل بقا در لیگ برتر است و امیدوارم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی به این مهم دست پیدا کنیم و در این میان هواداران نقش بسیار مهمی دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی فوتبال لیگ برتر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار گذاشتند. صنعت‌نفت به دنبال فرار از بحران و زنده نگه داشتن آخرین شانسش برای ماندن در لیگ برتر بود و در سمت مقابل مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و به دنبال تداوم این روند بود.

تیم میزبان خیلی زود در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مس را باز کند. علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با یک شوت تماشایی از میانه زمین توپ را به زیر طاق دروازه حامد لک فرستاد تا او با یک سوپرگل، ۳ امتیاز مهم را به حساب صنعت نفت واریز کند.

محمدرضا مهدی‌زاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم ماند.

گروه داوری: پیام حیدری، حسین مرادی و عباس پورحمیدی و امیر ایار/ ناظر: حسین خانبان

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیرگیر، حسین شنانی، یوسف کی‌شمس و علی یوسف.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم