Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، طالب صادقیان شهردار ایلام گفت: در راستای ایجاد مکان مناسب و استاندارد تفریحی برای شهروندان به ویژه کودکان و محیط‌هایی شاد برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و همچنین ارتقاء شور و نشاط و شادابی میان آنان، عملیات احداث شهربازی در دستور کاراین شهرداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  یادآور شد: مردم ایلام لایق بهترین‌ها هستند، به همین منظور در سال ۹۷ نسبت به ایجاد سنگ فرش خیابان‌های طالقانی و ولایت شهر اقدام گردید و کار نصب مبلمان نیز انجام شد که چهره بی جان شهر با اجرای این طرح‌ها جان دوباره‌ای گرفت.

شهردار ایلام افزود: مهمترین هدف شهرداری از اجرای بیشتر این طرح‌ها، انسان محور بودن پروژه‌ها به جای ماشین محور بودن آن‌ها است.

او بیان کرد: طالقانی یکی از خیابان‌هایی است که علاوه بر سنگفرش، یک المان انتزاعی از چتر‌های نورانی نیز در آن نصب گردید که در ادامه این طرح، دو طرف این مسیر گرین بال یا دیواره سبز نصب می‌شود که یک فضای خاص، شاد و با نشاط در هسته مرکزی شهر ایجاد می‌نماید.

صادقیان ادامه داد: امسال در طرح تکمیلی هسته مرکزی شهر ساماندهی خیابان سمندری در دستور کار دارد و این طرح در مرحله پیمان سپاری است.

او با اشاره به اینکه سنگ فرش خیابان‌های سعدی شهر ایلام در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: در جهت کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر، خیابان‌های سعدی شمالی و جنوبی در آینده نزدیک با اجرای طرح سنگ فرش به پیاده راه تبدیل خواهند شد.

صادقیان با اشاره به اتمام طرح نور پردازی دریاچه کوثر شهر ایلام عنوان کرد: امسال عملیات اجرایی آبنمای موزیکال دریاچه کوثر آغاز گردید که خوشبختانه چندی پیش کار آن به اتمام رسید و در روز‌های آتی افتتاح خواهد شد.

صادقیان اضافه کردد: برای ایجاد تله کابین از میدان ارغوان به کوه‌های مشرف تنگه ارغوان توافقات خوبی انجام شده که امیدواریم این طرح نیز در راستای توسعه گردشگری و ایجاد فضای با نشاط برای مردم، عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/ د

احداث بزرگترین شهر بازی در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک