Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:34:56 GMT

مربی شاهین امشب معرفی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۵۱۰

مربی شاهین امشب معرفی می شود

سرمربی تیم شاهین بوشهر به احتمال قوی امشب و بعد از بازی این تیم در برابر نفت مسجد سلیمان مشخص و معرفی می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی که شاهین شهرداری بوشهر امشب موفق به ارایه بازی درخورتحسین در برابر نفت مسجد سلیمان شود و نتیجه حاصله در این دیدار همانند بازی با سایپا موفقیت آمیز باشد محتمل است که باشگاه شاهین مهرداد کریمیان را به عنوان سرمربی دائم خود برگزیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که ابتدای فصل به عنوان دستیار عبدالله ویسی برگزیده شده بود بعد از خداحافظی این مربی هدایت تیم را برعهده گرفت و در اولین گام موفق به شکست تیم ساپیا با نتیجه دو بر صفر در چارچوب مسابقات جام حذفی شد.

 

باشگاه در روزهای اخیر از سوی ندا عبدالله زاده یکی از اعضای شورای شهر بوشهر به طور جدی با مهدی پاشازاده مذاکراتی انجام داد و حتی این مربی به بهانه حضور در شاهین از سمت خود در تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر استعفاء کرد. هم چنین بر اساس اعلام سعید مسیگر، سرپرست باشگاه یکی دیگر از اعضای هیات مدیره با امیر حسین پیروانی مربی فصل گذشته تراکتورسازی و سرمربی سابق تیم جوانان و امید وارد مذاکره شد و از او برنامه گرفت. در نهایت امشب و از بین این سه گزینه یکی به طور رسمی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد شد.

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند