Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیدواریم  با  حمایت مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس استان گیلان  اعتبارات لازم را جذب و این پروژه ها نیز به مرحله بهره برداری برسد چون بدون تردید با راه اندازی این تعداد از پروژه ها، هم به سرانه فضاهای ورزشی استان افزوده و هم بستری مناسب برای جذب بیشتر مردم به ورزش فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی طی هفته تربیت بدنی در گیلان اشاره و بیان کرد: در طی هفته تربیت بدنی و ورزش که امسال با عنوان "پیش به سوی ایران فعال" نامگذاری شده، چهار زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در سطح استان گیلان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بخشی ادامه داد: این زمین های ورزشی در شهرستان های آستارا ،رشت و آستانه اشرفیه افتتاح خواهد شد که تمام اعتبارهای هزینه شده برای این چهار پروژه از محلهای استانی ، ملی و وزارت ورزش بوده که طی هفته جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان گیلان به تکمیل پروژه پنج هزار نفری و استخر بانوان شهرستان رودبار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این دو پروژه نیز از اولویت های برنامه های این شهرستان بشمار می رود که قابلیت چشمگیری در فرآیند توسعه ورزش در این منطقه دارد و امیدواریم که این دو پروژه نیز به زودی به بهره برداری برسد.

بخشی یادآور شد: بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی از روز ۲۶ مهر ماه جاری همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرهای مختلف این استان به اجرا گذاشته می شود که گلباران مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه در شهرستانها ، رژه موتورسواران هیات اتوموبیلرانی در سطح شهر و ترغیب جامعه به ورزش همگانی بعنوان یکی  از سیاست های مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان  از دیگر شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در گیلان خواهد بود.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی در رشته های فوتبال ، شطرنج ، همگانی ، ووشو ، ژیمناستیک ، والیبال ، تنیس روی میز ، رزمی ، تکواندو ، بسکتبال ، شنا ، کشتی ، دوچرخه سواری ، بومی و محلی ، کاراته ، اسکیت ، دوومیدانی ، ورزش های روستایی و عشایری ، قایقرانی ، بدمینتون ، جودو و  کوهروی عمومی از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز تربیت بدنی و ورزش رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در استان خبر داد و گفت: طی این مدت غالبا آسمانی صاف تا نیمه ابری و در برخی نواحی ساحلی و جلگه ای پدیده مه طی ساعات شب تا صبح پیش بینی می شود

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در منطقه است.

وی افزود: طی این مدت در استان گیلان، غالباً آسمانی صاف تا نیمه ابری و در برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای پدیده مه طی ساعات شب تا صبح پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: طی این مدت گاهی به سبب شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی و همرفتی افزایش ابر و رگبار ورعد و برق پراکنده در استان دور از انتظار نیست.

دادرس با بیان اینکه طی این مدت دریا برای فعالیت دریانوردی مناسب است، تصریح کرد: از سه شنبه بعدازظهر با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و مه آلود بودن هوا روند کاهش نسبی دما وزش باد موقتی شدید بعضی ساعات رگبار باران رعد و برق و احتمال تکرگ تا پایان هفته مهیا می‌باشد.

کد خبر 748205

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان