Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند سارقان منزل درشاهین شهر سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پس از وقوع سرقت منزلی، با انجام اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل شدند.

او در ادامه بیان داشت: ماموران پس از اخذ مجوز قانونی و هماهنگی‌های لازم در یک عملیات سنجیده هر ۳ نفر سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد:سارقان پس از دستگیری به مقر انتظامی دلالت شده که در بازجویی‌های مقدماتی به بزه انتسابی خود اعتراف و اموال مسروقه کشف شده به مالک تحویل داده شد.   اهدای سیم کارت با شماره رند ترفند کلاهبرداران سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت شهروند اصفهانی مبنی بر اینکه با هدف دریافت سیمکارت با شماره رند مبلغ ۶۰ میلیون ریال از حساب وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است، کارشناسان پلیس را بر آن داشت تا موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیامی دریافت کردم که من را برنده سیمکارت با شماره رند معرفی کرد و پس از تماس با شماره مربوطه فرد مورد نظر درخواست پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال از طریق لینک ارسالی جهت ارسال پستی سیمکارت کرد که پس از واریز مبلغ کل موجودی حساب که ۶۰ میلیون ریال بوده است برداشت می‌شود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود، درگاه بانکی که شاکی از طریق آن اقدام به واریز وجه کرده است، درگاهی جعلی بوده که اطلاعات حساب بانکی شاکی را به سرقت برده است، نهایتاً کارشناسان با اقدامات تخصصی خود موفق به شناسایی فرد کلاهبردار می‌شوند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در پایان به کاربران فضای مجازی هشدار داد: مجرمان سایبری به راحتی کاربران را برای ورود به این درگاه‌های جعلی تشویق می‌کنند، بنابراین کاربران با صفحاتی روبرو می‌شوند که ادعا دارند سیمکارت یا شارژ رایگان ارائه و یا شما را برنده جوایز مختلف معرفی می‌کند، بیشتر این لینک‌ها کاربران را به صفحات فیشینگ ارجاع می‌دهد و کاربران در هنگام خرید به راحتی اطلاعات بانکی خود را در اختیار فیشر‌ها قرار می‌دهند.   توقیف اتوبوس مسافربری با محموله قاچاق در "سمیرم سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که تعداد ۴ دستگاه کمپرسور، ۱۲ جفت کفش، ۱۸۰ لامپ زنون خودرو، ۱۴ دستگاه لپ تاپ و ۶ حلقه لاستیک خودروی سنگین و ۲ دستگاه ال‌ای دی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده اتوبوس در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   توقیف انباری با محموله میلیاردی انواع کالای قاچاق در اصفهان سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو و انبار محموله‌ای شامل انواع کالای قاچاق کرده، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از انبار مذکور بازرسی شد که ۱۱ هزار و ۸۶۷ عدد انواع لوازم الکتریکی، ۵۱۵ عدد چراغ فانوسی، ۳۹۶ عدد پیچ گوشتی، تعداد ۵ دستگاه سوئیچ، تعداد ۵۰ عدد انواع باطری موتور و ماشین شارژی، تعداد ۳۸ عدد پنل پخش خودرو و تعداد ۳۸۰ عدد ال ان بی، همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شد بیان داشت:ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان تاکید کرد: برخورد با مخلان نظم اقتصادی کشور به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و مشارکت مردمی در این خصوص نقش بسزایی در موفقیت کار نیروی انتظامی دارد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان