Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم دوره‌های آموزشی بیشتری را برای ناظران و مدرسان برگزار کنیم تا همچنان شاهد قضاوت‌های بیشتری در مسابقات آسیایی و جهانی باشیم. تاریخ انتشار: 11:11 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۳۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون در حاشیه مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی ناظران داوری فوتسال اظهار داشت: این کلاس با هدف پرورش ناظران داوری برای تمام دیدار‌های رسمی که زیر نظر فدراسیون انجام می‌شوند، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی این دوره بالا بردن سطح آگاهی و میزان دانش ناظران است.

وی افزود: کلاس توجیهی نیم فصل ناظران داوری فوتسال در بخش آقایان و بانوان را به منظور یکپارچگی، هماهنگ‌سازی و ارتقای هرچه بیشتر سطح علمی و دانش ناظران برگزار کردیم. این کلاس با حمایت فدراسیون فوتبال و با حضور مدرسین برجسته‌ای مانند سیدصدرالدین موسوی و عبدالکریم سیستانی از امروز آغاز شد و تا فردا (دوشنبه ۳۰ مهر) ادامه دارد. همچنین در این کلاس از شرکت کنندگان آزمون دانش داوری و آنالیز بازی‌ها را خواهیم گرفت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همانطور که فوتسال کشورمان در رنکینگ جهانی دارای جایگاه بالایی است در حقیقت شما هم جزو برترین ناظران در این رشته هستید. با توجه به حضور مهدی تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد داریم دوره‌های آموزشی بیشتری را برای ناظران و مدرسان برگزار کنیم و قدم‌های مثبتی برای داوران برداریم تا همچنان شاهد قضاوت‌های بیشتری در مسابقات آسیایی و جهانی باشیم که البته با توجه به داوران موفقی که داریم این امر دور از دسترس نیست.

ممبینی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان تشکیلات داوری این است که ناظران را مانند دیگر حیطه‌های داوری پرورش دهیم. البته اینکه یک داور چند سال پس از پایان قضاوت در این دوره‌ها شرکت کند کافی نیست و باید به طور مداوم با مطالب آموزشی آمادگی خود را در سطح بالایی نگه دارد. به همین دلیل است که آزمون‌های مختلفی را در این دوره به اجرا می‌گذاریم. بطور کلی خوشحالم که این دوره از کلاس ناظران داوری را در چنین سطح خوبی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ممبینی میزان لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما فدراسیون فوتبال، اسامی ناظران ویژه انضباطی را به شرح زیر اعلام کرد.   یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی   دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش   پیکان تهران - آلومینیوم اراک ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی   سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدی   نساجی مازندران - پرسپولیس ناظر ویژه انضباطی: عبداله قطبی   ملوان بندر انزلی - هوادار تهران ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی   فولاد خوزستان - تراکتور تبریز ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر   استقلال - ذوب آهن اصفهان ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

دیگر خبرها

  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل