Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:28:55 GMT

تدریس خصوصی زبان در کرج

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۹۰۶

تدریس خصوصی زبان در کرج

آموزشگاه زبان سخن برتر برگزارکننده دوره‌های آموزشی به‌صورت خصوصی و عمومی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سخن برتر، کلاس‌هایی که به‌طور خصوصی در این آموزشگاه برگزار می‌شوند، بازده خوبی دارند و همه زبان‌آموزان از شرکت در کلاس‌های خصوصی آموزشگاه زبان سخن برتر رضایت کامل دارند. مهم‌ترین مزیت کلاس‌های خصوصی برای زبان‌آموزان این است که وقت کلاس کاملاً در اختیار آن‌هاست و زبان‌آموزان می‌توانند نهایت استفاده را از کلاس داشته باشند و همه سؤالات خود را از استاد بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آموزشگاه زبان سخن برتر، زبان‌آموز می‌تواند با توجه به موقعیت شغلی‌اش روز و ساعات کلاس را تعیین کند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی از مهم‌ترین زبان‌های دنیاست و این روزها کمتر کسی است که با این زبان آشنایی نداشته باشد. یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز امری ضروری محسوب می‌شود و عدم آشنایی با این زبان در محیط کار ممکن است موجب بروز مشکلات کاری شود. یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی که برای اولین بار تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفته‌اند، آموزش زبان انگلیسی به‌صورت خصوصی است. در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی که در آموزشگاه سخن برتر تشکیل می‌شود، زبان‌آموز با ۴ مهارت اصلی زبان آشنا می‌شود و در هر جلسه نکات گرامری و لغات جدید و کاربردی می‌آموزد. آموزشگاه زبان برتر از بهترین منابع آموزشی و به‌روزترین فایل‌های آموزشی و کتاب‌های درسی، برای تدریس در دوره خصوصی استفاده می‌کند و تقریباً بعد از هر جلسه آزمونی برای سنجش زبان‌آموز می‌گیرد و بدین ترتیب استاد متوجه پیشرفت و سطح توانایی و یادگیری زبان‌آموز می‌شود. آموزشگاه سخن برتر مطابق با معیارها و استانداردهای آموزشی تدریس می‌کند و با توجه به کیفیت بالای تدریس، هزینه مناسبی از زبان‌آموز دریافت می‌کند. همچنین اگر شما ساکن کرج هستید، استادان ما در کرج برای برگزاری کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج می‌توانند به منزل و یا محل کار شما بیایند.

یکی از مهم‌ترین تمرین‌هایی که استاد در کلاس تدریس خصوصی از زبان‌آموز می‌خواهد، خواندن داستان‌های کوتاه به زبان انگلیسی است. استاد در اول‌ترم کتاب‌هایی را به زبان‌آموز معرفی می‌کند و هر جلسه روی بخشی از کتاب با زبان‌آموز کار می‌کند. مثلاً از زبان‌آموز می‌خواهد که بخشی از داستان را برای او توضیح دهد و معنی کلمات جدید را نیز از او می‌پرسد. این روش کمک زیادی به مهارت درک مطلب می‌کند و زبان‌آموزانی که به‌ قصد شرکت در آزمون آیلتس در دوره‌های خصوصی شرکت کرده‌اند، در زمینهٔ درک مطلب پیشرفت چشمگیری می‌کنند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی به‌طور خصوصی، یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این زبان است. آموزشگاه زبان سخن برتر، در زمینهٔ تدریس خصوصی زبان آلمانی سوابق درخشانی دارد و برای تدریس خصوصی زبان آلمانی اساتید تحصیل‌ کرده و با تجربه‌ای را استخدام کرده است. این آموزشگاه با بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی، زبان آلمانی را به‌صورت خصوصی به زبان‌آموزان تدریس می‌کند و در نهایت دیپلم زبان آلمانی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. این کلاس‌ها با توجه به درخواست زبان‌آموز در آموزشگاه، منزل یا محیط کار زبان‌آموز تشکیل می‌شود و انتخاب روز و ساعت تدریس طبق نظر زبان‌آموز است. یادگیری زبان آلمانی اهمیت خاصی در زمینهٔ تجارت و کسب‌وکار دارد. زبان آلمانی زبان رسمی کشورهای آلمان و اتریش بوده و در کشورهایی همچون سوئیس و بخشی از فرانسه، به‌عنوان زبان دوم شناخته‌ شده است.

آموزشگاه سخن برتر با توجه به انگیزه و هدف زبان‌آموزان و همچنین محدودیت زمانی که بعضی از زبان‌آموزان دارند، تضمین می‌کند که زبان‌آموزان بتوانند در کمترین زمان ممکن زبان آلمانی را یاد بگیرند و بتوانند به‌راحتی به این زبان صحبت کنند. روند پیشرفت زبان‌آموزانی که در دوره‌های خصوصی آموزشگاه زبان برتر ثبت‌نام می‌کنند، در سطح بالایی قرار دارد و زبان‌آموزان می‌توانند با آزمون‌هایی که هر هفته در کلاس برگزار می‌شود، سطح پیشرفت خود را بسنجند. تدریس خصوصی زبان آلمانی، زبان‌آموزان را در کوتاه‌ترین مدت ممکن به هدفشان می‌رساند و به‌عنوان مؤثرترین روش برای آموزش زبان آلمانی شناخته‌ شده است. کلاس‌های خصوصی زبان آلمانی آموزشگاه زبان سخن برتر، تاکید زیادی بر یادگیری مکالمه زبان آلمانی دارد و مکالمه را به‌صورت تضمینی به زبان‌آموزان یاد می‌دهد.

تدریس خصوصی زبان ترکی

آموزش زبان ترکی در بسیاری از آموزشگاه‌های معتبر رواج پیدا کرده است و افراد زیادی به دلایل مختلفی، مشغول یادگیری زبان ترکی هستند. کشور ترکیه با بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشور ایران در حال تجارت و همکاری است و این روزها افراد زیادی برای گردشگری و ادامه تحصیل به کشور ترکیه سفر می‌کنند. آموزش زبان ترکی اولین قدم برای سفر و ادامه تحصیل در این کشور است و قطعاً انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر، از مهم‌ترین نکات برای یادگیری زبان ترکی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ قباد میمنت آبادی در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان که با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سنندج برگزار شد، با تبریک روز معلم اظهار داشت: در آستانه ۲۲ اردیبهشت ماه مقام معظم رهبری سفری هشت روزه به استان کردستان داشتند که برکات بسیار زیادی داشت و مجموعه استان و دانشگاه آزاد اسلامی هم به تبع آن بهره مند شده اند.

وی افزود: رویداد دیگر، سوم خرداد به عنوان سالروز آزاد سازی خرمشهر را در پیش رو داریم. حضرت امام رحمة الله علیه فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و معجزه ای که در آن زمان توسط رزمندگان اسلام رخ داد.

وی در ادامه گفت: در طول دوران جنگ تحمیلی و از ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، استان کردستان ۵ هزار و ۵۳۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده. طبیعتا بنیاد دانشگاه آزاد اسلامی و علم و دانش بر اساس خون شهیدان بنا نهاده شده لذا پاسداری و ارتقای آن وظیفه تک تک ماست. 

میمنت آبادی در ادامه بیان کرد: امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است توقع این است که برای تحقق شعار امسال به صورت شعاری نگاه کنیم و بستری که می تواند مشارکت مردمی را به جنبش و تحرک وا دارد فراهم کنیم و در مجموعه آموزش عالی و دانشگاه ها این بستر فراهم هست تا این شعار سال و دیگر شعارها تحقق پیدا کنند چنانچه در زمینه بحث های درآمدی و بخش های دانش بنیان اقدامات و کارهایی صورت گرفته و همه دست در دست هم دهیم و در کنار همدیگر مسائلی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد را حل کنیم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تصریح کرد: استان کردستان در حوزه های کشاورزی،  صنعت و معدن ظرفیتهای خوبی دارد و در زمینه چابک سازی اقدامات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان انجام شده است و در کارنامه عملکردی بیست و هشت گانه همه واحدهای ما دو تا سه رتبه ارتقا پیدا کرده اند و رتبه دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از سال گذشته ارتقا رتبه پیدا کرده و در زمینه جذب دانشجو هم در نیمسال اخیر ۱۳ هزار و ۳۴۲ نفر جذب شده است.

میمنت آبادی با اشاره به اینکه آمار آموزشیار نیز در نیمسال گذشته حدود ۱۵ هزار بوده است و تعداد آمار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در طول دو سال گذشته روند رو به رشدی داشته است، اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته از نظر افزایش تعداد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان ۳۴ درصد رشد داشته ایم و استان کردستان رتبه نخست را کسب کرد و استان سمنان با فاصله زیاد رتبه دوم را کسب کرد. 

وی خاطر نشان کرد: امسال ۶ هزار و ۹۲۴ نفر پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان صورت گرفته که فقط ۵ هزار نفر آن ثبت نامی بوده است و مجموعا ۳۱۸ نفر اعضای هیئت علمی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی کردستان وجود دارد و هم اکنون ۲۲ نفر دانشیار در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان فعالیت دارند در حالی که سال گذشته فقط ۸ نفر دانشیار داشتیم و ۱۴ نفر به مجموع ارتقا یافته های ما افزوده شدند.

میمنت آبادی به اجرای طرح دستیار آموزشیار که اکنون در حال اجراست اشاره کرد و گفت: در همین راستا مشکلاتی وجود دارد و فقط توانستیم تعدادی افراد حق التدریس را جذب کنیم و از صد در صد ظرفیت به عنوان دستیار آموزشیار استفاده کرده ایم.

وی بیان کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان در بیش از ۳۰۰ رشته آموزشی در مقطع کاردانی،  کارشناسی، دکترای عمومی و دکترای تخصصی (که در حدود ۴۰ رشته مجوز تحصیل دارد در ۲۶رشته) مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي کردستان افزود: در سال گذشته هشت رشته به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اضافه شد که پنج رشته آن در مقطع کارشناسی ارشد بوده است و در حدود دو، سه سال پیش جذب دانشجوی بین الملل نداشتیم اما در حال حاضر ۷۵ دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان مشغول به تحصیل هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده