Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوه نامه اجرایی فرهنگ حجاب و عفاف دانشگاه تربیت مدرس در پنج محور تهیه و تدوین و به تصویب شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوه نامه اجرایی فرهنگ حجاب و عفاف دانشگاه تربیت مدرس در پنج محور تهیه و تدوین و به تصویب شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رسید.

پیرو مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی مبنی بر تدوین برنامه‌های ترویجی فرهنگ حجاب و عفاف در سازمان‌ها و دستورالعمل طرح صیانت از حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، شیوه نامه اجرایی فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه تربیت مدرس در پنج محور تهیه و تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شیوه نامه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در پنج محور شامل؛ شیوه پوشش و هنجار‌های دانشگاهی، شیوه معاشرت، شیوه‌های ترویج و آموزش، آسیب شناسی، شیوه پایش و نظارت، در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تصویب و لازم الاجرا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس آسیب شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است

دریافت 924 KB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طحان نظیف گفت: برخی ایرادات سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است و انشاالله تا روزهای آینده جمع بندی و ارسال نظر را خواهیم داشت.

کد خبر 849316 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان زنان

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است