Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:51:10 GMT

نمایش «گرگم و گله می‌برم» در جشنواره انیمیشن تایوان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۹۴۲

نمایش «گرگم و گله می‌برم» در جشنواره انیمیشن تایوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویانمایی ۸ دقیقه‌ای «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین در بخش مسابقه فیلم کوتاه پنجمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تایچونگ ۲۰۱۹ کشور تایوان نمایش داده شد.

این فیلم از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در این رویداد بین‌المللی به همراه فیلم‌هایی از کشورهای کره جنوبی، کانادا، سوئیس، صربستان و اسلواکی، چین، فرانسه و تایوان در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه جشنواره در سه نوبت به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنجمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تایچونگ، بخش فیلم کوتاه کودکان نیز به دیگر بخش‌های جشنواره از جمله فیلم کوتاه انیمیشن، فیلم کوتاه تایوانی، فیلم کوتاه دانشجویی و فیلم کوتاه دانشجویان تایوانی اضافه شد.

جشنواره بین‌المللی انیمیشن تایچونگ به عنوان تنها جشنواره بین‌المللی در حوزه انیمیشن از سال ۲۰۱۵ در شهر تایچونگ سومین شهر بزرگ کشور تایوان برگزار می‌شود.

با توجه به سیاست‌های فرهنگی، هنری و توسعه روز افزون شهر تایچونگ تایوان فیلم و تلویزیون به اصلی‌ترین تمرکز برای دست‌یابی به سرمایه خلاقانه و شیوه صحیح زندگی تبدیل شده است.

همچنین انیمیشن به عنوان موضوع جشنواره فیلم در این شهر، هدف دست‌اندرکاران سینما است به‌گونه‌ای که سکوی پرتاب برای انیماتورهای جوان تایوان برای راه‌یابی به جشنواره‌های بزرگ انیمیشن بین‌المللی و دیدار با انیماتورهای مطرح دنیا باشد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تایچونگ از ۱۹ تا ۲۸ مهر ۱۳۹۸ برابر با ۱۱ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹ در تایوان برگزار شد.

کد خبر 4751991 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه تایوان صربستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تئاتر ایران اربعین 98 فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه اربعین حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای مستند تئاتر شهر بازیگر تئاتر سریال ایرانی خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: فصل جدید پاتوق نمایش فیلم شامل پخش ۱۲۰ فیلم کوتاه منتخب در قالب های گوناگون است طی ۳۰ هفته به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیشابور به نمایش در خواهد آمد.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: فصل جدید پاتوق فیلم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ عصر در سالن مهر تابان امور تربیتی نیشابور به نمایش درخواهد آمد. 

وی ادامه داد: همچنین هر هفته و پس از نمایش آثار، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان و کارشناسان برگزار می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور در این فصل با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش پرورش نیشابور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان، هر هفته با حضور در سالن مهر تابان واقع در خیابان رازی- رازی ۴، از جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور