Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@08:52:57 GMT

قدیروف: جای تروریست‌ها در قبرستان است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۰۶۹

قدیروف: جای تروریست‌ها در قبرستان است

«رمضان قدیروف» رئیس‌جمهور چچن به تروریست‌هایی که عضو گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق بوده‌اند، هشدار داد که اگر به قفقاز شمالی بازگردند و بخواهند فعالیت خود را از سربگیرند در قبرستان دفن می‌شوند.

وی گفت کشورش حتما از عناصر مسلحی که همپای تروریست‌های داعش جنگ کرده‌اند استقبال خواهد کرد، اما با زبان طنز افزود که حتما به آن‌ها بلیط نمایش یا جایگاهی در قبرستان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیروف در گفت‌وگو با شبکه یک روسیه افزود: چچن آماده تضمین امنیت در مناطق روسیه است و جمهوری چچن یگان‌هایی ویژه مبارزه و مقابله با تروریسم آماده کرده است.

رئیس‌جمهور چچن همچنین در سخنان خود به نقش نظامیان روسیه در سوریه اشاره و تاکید کرد نظامیان این کشور همواره به دولت قانونی دمشق کمک می‌کنند.

همزمان با آغاز عملیات ترکیه در شمال سوریه با عنوان «چشمه صلح» و به ادعای مبارزه با تروریسم برخی از رسانه‌ها اخباری مبنی بر بمباران زندان‌های داعش از سوی ترکیه و فرار شماری از این عناصر به سوی مرز‌های عراق سخن می‌گویند.

وزیر دفاع روسیه نیز در سخنان خود در کنفرانس امنیتی پکن درخصوص بازگشت تروریست‌ها به کشور‌های اصلی خود هشدار داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش امنیت تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن

دیگر خبرها

  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین