Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیونپ یکی از برترین برندهای ارائه‌دهنده راهکارها و تجهیزات شبکه و سرور است که محصولات مختلفی را برای کاربران خانگی و سازمانی وارد بازار می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پانا، در دنیای امروز نه‌تنها اطلاعات اهمیت زیادی دارد، بلکه با حجم نامتناهی از اطلاعاتی که در اختیار کاربران عادی و حرفه‌ای قرار دارد، موضوع نگهداری و به اشتراک‌گذاری آن‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سطح سازمانی و حرفه‌ای، حجم و اهمیت اطلاعات تا حدی زیاد است که برای نگهداری و حفظ آن‌ها نمی‌توان به حافظه‌های خارجی یا انواع ذخیره‌سازهای معمولی چون هارددیسک سیستم‌های کامپیوتری اکتفا کرد.

عصر اطلاعات و البته امنیت

دنیای فعلی فقط عصر اطلاعات نیست و مهم‌تر از داشتن اطلاعات، نگهداری و تأمین امنیت داده‌هاست که اهمیت بسیار زیادی دارد. هکرها از یک‌سو و سازمان‌های جاسوسی از سوی دیگر تلاش می‌کنند تا به مهم‌ترین اطلاعات مراکز مهم دسترسی داشته باشند. البته موضوع حفظ و نگهداری اطلاعات در یک خانواده برای حفظ حریم شخصی نیز اهمیت بالایی دارد.

ازاین‌رو باید سراغ راهکارهای حرفه‌ای‌تر چون ذخیره‌سازهای تحت شبکه و حرفه‌ای برویم که نه‌تنها امکان ذخیره و نگهداری حجم زیادی از اطلاعات را فراهم می‌کنند، بلکه امنیت و سرعت بالایی دارند. کیونپ (QNAP) یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین کمپانی‌های تولیدکننده انواع ذخیره‌ساز در دنیاست و شرکت پیشتازان فن‌آور پانا به‌عنوان نماینده کیونپ در ایران محصولات مختلف این برند را با گارانتی کیونپ و قیمت مناسب روانه بازار می‌کند.

با تجهیزات ذخیره‌سازی کیونپ (QNAP) بیشتر آشنا شوید

اصلی‌ترین تجهیزات و راهکارهای کیونپ روی ذخیره‌سازهای تحت شبکه (NAS) و تجهیزات ضبط ویدیو تحت شبکه (NVR) متمرکز است.

کیونپ (QNAP) همواره تلاش کرده تا با ارائه بهترین راهکارها و تکنولوژی‌ها محصولات جذابی را در زمینه حفظ و ذخیره اطلاعات، مجازی‌سازی، ابزاری تحت شبکه، به اشتراک‌گذاری داده‌ها و اطلاعات، مدیریت ذخیره‌سازها و دوربین‌های امنیتی را در سطح کلان و سازمانی ارائه کند. البته این کمپانی از کاربران خانگی و عادی نیز غافل نبوده و برای آن‌ها نیز راهکارهای جذابی ارائه کرده است.

البته کیونپ در واقع یا قاب خالی است و با توجه به نیازهای خود باید هارددیسک یا همان فضای ذخیره‌سازی را انتخاب کنید. معمولا مدل‌های مختلف کیونپ خانگی یا سازمانی دارای کشوهای (Bay) مختلف هستند که براساس نیاز شما و تعداد هارددیسک‌ها مشخص می‌شوند.

چرا باید از ذخیره‌سازهای تحت شبکه کیونپ پانا استفاده کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم شرکت پانا نماینده کیونپ در ایران است و اگر قصد خرید QNAP از پانا را دارید، می‌توانید بعد از دریافت مشاوره از تیم تخصصی و حرفه‌ای پانا، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ اما بعد از اینکه با اهمیت ذخیره‌سازی، پشتیبان و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در سطح خرد و کلان آشنا شدیم، حالا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید از ذخیره‌سازهای تحت شبکه کیونپ پانا استفاده کنیم؟ این تجهیزات و ذخیره‌سازها چه مزایایی برای ما دارند؟

کاربری آسان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات کیونپ سادگی کار با آنهاست. البته QNAP از یک سیستم‌عامل و رابط کاربری کاربرپسند و راحت نیز استفاده کرده است تا خریداران بتوانند به‌راحتی شکل ممکن از اطلاعات خود بکاپ گرفته یا آن‌ها را به اشتراک بگذارند. قطعا تمام کاربران جزو متخصصین شبکه یا کارشناس داده نیستند که بتوانند با این تجهیزات به‌راحتی کار کنند و حتی در سازمان‌های متوسط و بزرگ نیز ممکن است نیاز به آموزش احساس شود. به همین دلیل کیونپ تلاش کرده تا تجربه کاربری راحتی را فراهم کند.

پوشش طیف وسیعی از نیازها

یکی از دلایلی که باعث می‌شود به خرید کیونپ فکر کنید این است که محصولات این کمپانی طیف وسیعی از مخاطبان و نیازهای آن‌ها را پوشش می‌دهد. تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد کیونپ برای پشتیبان و به اشتراک‌گذاری در مواردی چون اجرای آنلاین ویدیوها و استریمینگ باعث می‌شوند پهنای باند کمتری مصرف شده و کیفیت ویدیوهای اصلی حفظ شود.

محصولات و ذخیره‌سازهای تحت شبکه کیونپ شامل محصولات رده سازمانی، کسب‌وکارهای متوسط، محصولات خانگی و توسعه‌ای هستند و می‌توانید کیونپ را به صورت Desktop یا RackMount بخرید.

پشتیبان‌گیری سریع و ارزان

از آنجایی حفظ اطلاعات اهمیت زیادی دارد، اگر عملیات بکاپ‌گیری به‌درستی انجام نشود، ممکن است اطلاعات شما از بین برود و حتی نتوانید آن‌ها را برگردانید. از سوی دیگر تهیه نسخه پشتیبان از حجم زیاد اطلاعات عملا ارزان نیست، ولی شما می‌توانید به کمک ذخیره‌سازهای تحت شبکه کیونپ با کمترین هزینه و انرژی این کار را انجام دهید.

شما می‌توانید فرایند پشتیبان‌گیری را به صورت اتوماتیک یا دستی از روی لپ‌تاپ، سیستم‌های کامپیوتری، هارد اکسترنال، گوشی هوشمند و... انجام دهید. برای این کار می‌توانید از برنامه QNAP NetBak Replicator روی سیستم‌عامل ویندوز، برنامه Apple Time Machine برای سیستم‌عامل مک یا اپلیکیشن Qlife و Qphoto برای گوشی‌های هوشمند استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب ذخیره‌سازهای تحت شبکه کیونپ، سازگاری و یکپارچگی آن‌ها به سرویس‌های ابری نظیر گوگل درایو، مایکروسافت آژور، علی بابا کلاد، دراپ باکس، وان درایو، آمازون S3 و... است.

شرکت پانا، نماینده کیونپ در ایران

اگر قصد خرید کیونپ دارید، نگران گارانتی کیونپ نباشید؛ چرا که شرکت پانا به‌عنوان نماینده این برند در ایران، محصولات مختلف و ذخیره‌سازهای تحت شبکه QNAP را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. ضمن اینکه پیش از هر گونه تصمیم‌گیری می‌توانید از مشاوره شرکت پانا کمک بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید QNAP شرکت پانا امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود