Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که علیرغم شرایط خوبی که تیمش دارد، اما آن‌ها هنوز برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آماده نیستند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم گواردیولا در سه بازی اخیر خود با نتیجه ۰ - ۲ به پیروزی رسیده که آخرین آن‌ها دیدار شنبه برابر کریستال پالاس بود. این پیروزی فاصله بین آن‌ها و لیورپول صدرنشین را کمتر کرد، اما همچنان این تیم را در رتبه دوم جدول رده بندی نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی در این دیدار ۷۲ درصدر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف بزند.

گواردیولا پس از بازی گفت: " مردم مدام درباره هدف قهرمانی در لیگ قهرمانان صحبت می‌کنند. ما هنوز آماده این اتفاق نیستیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم، اما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما می‌توانیم در این زمینه پیشرف کنیم. ما در دو فصل اخیر گل‌های زیادی به ثمر رساندیم و من شکی در این باره ندارم، اما باید به راه خودمان ادامه دهیم. شانس‌های زیادی را از دست دادیم و در محوطه جریمه برابر پالاس نیز موقعیت‌های بسیاری را خراب کردیم. باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم. "

سیتیزن‌ها این فصل لیگ قهرمانان را با پیروزی آغاز کرده و ادامه داده اند و سه شنبه در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف تیم آتالانتا بروند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستر سیتی گواردیولا لیگ قهرمانان آروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بیشتر از کریستیانو رونالدو با رئال مادرید قهرمانی لالیگا کسب کرده است. دیروز قهرمانی 36 رئال مسجل شد و به این ترتیب وینی توانست به سومین قهرمانی خود در لالیگا برسد که یکی بیشتر از کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو علی‌رغم اینکه یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده، تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد (2012 و 2017). بله، او چهار لیگ قهرمانان، سه جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرجام اروپا، دو کوپا دل ری و دو سوپرجام اسپانیا را نیز با رئال کسب کرد.
وینی در سال‌های 2020، 2022 و 2024 توانسته با رئال قهرمان لالیگا شود. وینی همچنین یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اسپانیا و در مجموع یازده جام با رئال کسب کرده در حالی که فقط 23 سال سن دارد. وینی می‌تواند امسال با رئال دومین لیگ قهرمانان خود را نیز فتح کند.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم