Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:58:11 GMT

احتمال رویگردانی گراهام از ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۱۶۲

احتمال رویگردانی گراهام از ترامپ

شبکه خبری سی ان ان، اظهارات این سناتور آمریکایی را شاهد دیگری برای اثبات وضعیت خطرناکی که ترامپ با آن مواجه است، ارزیابی کرد و نوشت، گراهام روز گذشته(یکشنبه) در مصاحبه با تارنمای آمریکایی آکسیوس به سووال «جاناتان اسوان» مجری برنامه مبنی بر اینکه «آیا اگر شواهد بیشتری ارائه شود که به حمایت شما از استیضاح کمک کند، از آن استقبال می کنید؟» چنین پاسخ داد: مطمئنا، شاهدی ارائه دهید که یک جرم رخ داده و نشان دهد که ترامپ در رابطه با تماس تلفنی با اوکراین معامله کرده است، این بسیار مشکل آفرین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس تلفنی ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین و درخواست از او برای تحقیقات درباره «جو بایدن» نامزد انتخابات و «هانتر» پسرش به دلیل فعالیت غیرقانونی در شرکت گاز اوکراین، تحقیقات درباره استیضاح ترامپ به دلیل سوءاستفاده از قدرت را کلید زد.

گراهام در این  مصاحبه دیدگاه خود را که بارها در چند هفته گذشته تکرارکرده بار دیگر مطرح کرد.

وی بر این باور است که تماس تلفنی ژوئیه گذشته ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین جرمی نیست که بتوان با استناد بر آن رئیس جمهوری را استیضاح کرد.

وقتی از گراهام درباره اظهارات بعدی ترامپ که گفته بود چین باید درباره بایدن و پسرش تحقیق کند، سووال شد، این سناتور آمریکایی از ایالت کارولینای جنوبی اظهار داشت: به نظر من این حرکت «احمقانه» بود. هیچ کس باور ندارد که چین برای تحقیقات درباره بایدن، ترامپ، من و هر فرد دیگری مناسب باشد.

لیندسی گراهام وفادارترین متحد ترامپ در بین جمهوریخواهان است اما به نظر می رسد با این اظهارات احتمال این که نظر خود را تغییر دهد وجود دارد.

وی همچنین تصمیم ترامپ را برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه محکوم کرده و آن را «کوته بینانه» و «غیرمسئولانه» توصیف کرده است.

سیاست آمریکا برای خارج کردن نیروهایش از سوریه همچنین مورد انتقاد «میت رامنی» دیگر سناتور آمریکایی قرار گرفته است.

رامنی در مصاحبه با اکسیوس درخواست ترامپ از چین را غیرقانونی توصیف کرده و گفت به دنبال اطلاعات بیشتری برای اتفاقاتی که در پشت پرده رخ داده، است.

۱۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین استیضاح ترامپ ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 

بریجت برینک، سفیر آمریکا در اوکراین اعلام کرد، ایالات متحده اوکراین را از حمله به خاک روسیه با سلاح‌های آمریکایی منع می‌کند.

او گفت: ما اجازه یا تسهیل استفاده از تسلیحات خود را در روسیه و خارج از خاک اوکراین نمی‌دهیم.»

برینک افزود که هدف کاخ سفید قبل از هر چیز کمک به اوکراین برای دفاع از خود و مهار فشار روسیه است.

سفیر آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که به تازگی دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس گفته بود اوکراین اجازه دارد با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حمله کند. این اظهارنظر یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که لندن بزرگترین بسته کمک نظامی خود را به اوکراین اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو