Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@15:25:24 GMT

فریب جایگاه تیم فوتبال شهرداری فومن را نخواهیم خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۱۹۷

فریب جایگاه تیم فوتبال شهرداری فومن را نخواهیم خورد

هادی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار هفته ششم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در طول هفته تمرینات شاداب و خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و با تمام توان برای کسب سومین پیروزی خانگی به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: حساب ویژه‌ای روی امتیازات خانگی باز کرده‌ایم و نباید در همدان به هیچ تیمی امتیاز بدهیم و پیروزی در بازی‌های خانگی از نان شب هم برای‌مان واجب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حریف هفته ششم تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در این هفته باید به مصاف شهرداری فومن برویم و به هیچ وجه فریب جایگاه و نتایج این تیم را نخواهیم خورد و به بازیکنانم تاکید کرده‌ام از پیش برنده نیستید.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که در چند هفته نخست نتیجه نگرفته‌اند از تیم‌های دیگر خطرناک‌تر هستند و بازی هجومی‌تری را به نمایش می‌گذارند تا نتایج خود را جبران کنند و نباید در برابر آنها کوچکترین اشتباهی مرتکب شد.

وی با بیان اینکه روند تیم فوتبال شهرداری هفته به هفته بهتر شده است، بیان کرد: نسبت به هفته‌های نخست بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شده‌اند و مسائل فنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند که این رویه نویدبخش روزهای بهتری برای تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در دیدار برابر تیم فوتبال شهرداری فومن نیز باید بازی با آرامش و تمرکزی را به نمایش بگذاریم و قطعا دیدار سختی را در خانه پیش‌رو خواهیم داشت اما به چیزی به جزء ۳ امتیاز فکر نمی‌کنیم.

گل‌محمدی با درخواست از مدیران تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تزریق به موقع منابع مالی به روند مثبت تیم کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است؛ در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان سه‌شنبه ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف شهرداری فومن خواهد رفت.

کد خبر 4751726

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی گل محمدی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری همدان شهرداری فومن اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شیراز سانحه تصادف شهرکرد موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، متن کامل پیام یوسف نوری استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

معلمی افتخاری بزرگ و دارای شرافت و منزلت بالاست و معلمان طلایه‌داران عرصه تعلیم و بسترساز نجات انسان از ظلمات جهل هستند.

شالوده توسعه هر کشور به همت، تلاش و زحمات معلمان در مدارس شکل می‌گیرد و ارتقای مادی و معنوی جامعه بسته به پویایی و انگیزه معلمان است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای برای معلمان و تعلیم و تربیت متصور است و امامین انقلاب همواره بر لزوم تکریم معلمان و تجلیل آنان تاکید کرده‌اند و رویکرد دولت سیزدهم نیز حفظ و پاسداشت شأن و عظمت جایگاه معلمان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان، فرهنگیان و زحمتکشان عرصه علم آموزی در کشور به‌ویژه معلمان شریف استان مازندران، دیار علویان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند