Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره میزان فرار مالیاتی در کشور گفت:‌ چون سامانه‌ای برای رصد میزان خرید و فروش دستگاه‌ها و تبادلات مالی آنها وجود ندارد و عملاً نظارتی بر پایانه‌های فروش و دستگاه‌های کارتخوان نیست نمی‌توانیم رقم دقیقی درباره فرار مالیاتی اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هر قدر که پایانه‌های فروشگاهی نصب شود و نظام خرید و فروش کشورمان سیستمی شود شاهد کاهش فرار مالیاتی بوده و این معضل کمتر خواهد شد.

بهمنی اظهار داشت: فرار مالیاتی در کشور بیداد می‌کند ضمن اینکه هم اکنون بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد تومان رانت پنهان در کشور وجود دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: ۶۰ درصد کارخانجات با ظرفیت ۴۰ تا ۶۰ درصدی کار می‌کنند و ظرفیت‌های خالی دارند. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌ اکنون دریافت مالیات بر ارزش افزوده بهبود یافته و تلاش داریم بتوانیم کنترل لازم در این بخش افزایش پیدا کرده و در نهایت از فرار مالیاتی در کشور بکاهیم.

وی گفت: هم اکنون ۱۰ میلیارد دلار قاچاق در کشور وجود دارد در حالی که ایران با هفدهمین اقتصاد دنیا ۷۰۴ میلیارد دلار ذخایر معدنی دارد. 

منبع: نماینده

کلیدواژه: فرار مالیاتی مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش‌ زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

کد خبر 847106 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تلویزیون بی بی سی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم