Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ داور بین‌المللی تنیس روی میز از ایران در مسابقات برون‌مرزی قضاوت خواهند کرد. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات تنیس روی میز آزاد بین‌المللی جوانان و جوانان در عمان روزهای 2 الی 7 آبان در مسقط برگزار می شود و سیمین رضایی سرداور بین المللی و نصیبه دلیر هروی داور بلوبج کشورمان در کادر برگزاری این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی دعوت فدراسیون تنیس روی میز عمان، رضایی بعنوان کمک سر داور و نصیبه دلیر هروی به‌عنوان کمک مدیریت مسابقات در کادر برگزاری این رقابت ها حضور دارند.

همچنین در همین تاریخ در آبان ماه زهرا بیگم میربابایی داور بین‌المللی کشورمان روزهای 3 الی 6 آبان در شهر هانگژو چین قضاوت مسابقات آزاد بین المللی معلولین را بر عهده خواهد داشت.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز روزهای 3 الی 10 آذر در شهر کورات تایلند انجام می شود و ناهید شیروانی داور بین المللی کشورمان که فرآیند دریافت مدرک بلوبج خود را طی می‌کند به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

همچنین برای قضاوت مسابقات آزاد بین المللی فنلاند که روزهای 14 الی 17 آذرماه برگزار می‌شود بهزاد مرندی و اسماعیل اربابی 2 داور جوان و بین‌المللی کشورمان راهی این کشور می‌شوند.

اعلام برنامه هفته اول لیگ برتر تنیس روی میز مردان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان