Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:10:21 GMT

ساختمان دادگستری بشاگرد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۵۴۲

ساختمان دادگستری بشاگرد افتتاح شد

صالحی گفت: در پی دستور ریاست قوه قضائیه ، دادگستری بشاگرد در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز، افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشاگرد، « علی صالحی » در آیین افتتاح ساختمان دادگستری بشاگرد عنوان کرد: در پی دستور مؤکد ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر تسریع در روند استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد و تکمیل و تجهیز آن،دادگستری این شهرستان در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز ، افتتاح و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی در ادامه تصریح کرد: با تکمیل مراحل راه اندازی و تجهیز ساختمان دادگستری بشاگرد ، رئیس این حوزه قضایی نیز در این شهرستان مستقر و همراه با سایر همکاران خود به خدمت رسانی به مردم شریف و شهیدپرور بشاگرد مشغول شده است.     صالحی خاطرنشان کرد : پیش از این مردم بشاگرد  باید برای دسترسی به نزدیکترین مراجع قضایی فاصله 137 کیلومتری تا جاسک و 272 کیلومتری تا بندرعباس را ساعت ها طی می کردند که این مشکل با تدبیر رئیس دستگاه قضا در راه اندازی دادگستری این شهرستان برای همیشه مرتفع شد و مردم بشاگرد از نعمت عدالت آسان برخوردار شدند .     رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد : اجرای تمامی دستورات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و باتشکیل جلسات مستمر، کمیته‌های پیگیری ایجاد و با عنایت خداوند متعال همه دستورات به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن، اجرائی خواهد شد.     گفتنی است ، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر  اخیر به استان هرمزگان با اعلام اینکه عدم استقرار  دادگستری در شهرستان بشاگرد موجب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرستان شده است بر لزوم تسریع در حل این مشکل با هدف تسهیل دسترسی مردم بشاگرد به مراجع قضایی تأکید کرد که این وعده رئیس  قوه قضائیه صبح امروز و با افتتاح ساختمان دادگستری این شهرستان محقق شد و از این پس مردم شریف بشاگرد می توانند بدون نیاز به رفت و آمد به شهرستان های همجوار از تمامی تسهیلات و خدمات قضایی برخوردار شوند.        

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی نماز جمعه حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه خطبه نماز جمعه بشاگرد دادگستری افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی