Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:53:07 GMT

آتش‌سوزی مرگبار اتوبوس مسافربری در کنگو

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۷۳۹

آتش‌سوزی مرگبار اتوبوس مسافربری در کنگو

مقامات کنگو از کشته شدن دست‌کم ۳۰ نفر در پی انحراف یک اتوبوس مسافربری از جاده و آتش گرفتن آن در نزدیکی "کینشاسا"، پایتخت جمهوری کنگو خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به گفته سخنگوی صلیب سرخ این حادثه علاوه بر کشته شدن ۳۰ نفر منجر به سوختگی درجه سوم ۱۸ نفر دیگر نیز شده است.

عملیات شناسایی اجساد این حادثه که ساعت ۱:۰۰ بامداد روز گذشته (یک‌شنبه) به وقت محلی به وقوع پیوسته، هم‌چنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتوبوس که بیش از حد مسافرگیری و بارگیری کرده بود،‌ از "لوفو" عازم "کینشاسا" بوده که دچار بریدگی ترمز می‌شود.

یکی از مسافران اتوبوس که در این حادثه دچار سوختگی شده گفته است که در زمان وقوع حادثه این اتوبوس بیش از ۱۰۰ سرنشین داشته و افراد بیشتری از آمار اعلام شده دچار سوختگی شده و جان باخته‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، جاده‌ای که این تصادف در آن رخ داده در حدود ۱۵۰ کیلومتری شهر "کینشاسا" واقع شده و به وقوع حوادث مرگبار متعدد بدنام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتوبوس آتش سوزي جمهوری کنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت یک نفر در بلوار شهدای گمنام رشت، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در مسیر مخالف با ۲ دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی چانگان در حال حرکت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: در این حادثه راننده ۴۰ ساله یکی از خودرو‌های پراید متأسفانه در دم جان باخت و ۲ سرنشین دیگر آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی همچنین از مجروحیت راننده ال ۹۰ خبر داد و گفت: کارشناسان علت تصادف را عدم توانایی راننده ال ۹۰ در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

او بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و با توجه به جلو رانندگی کرده تا از بروز تصادفات ناگوار جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند