Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:22:46 GMT

لنج باری در هرمز طمعه حریق شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۸۸۷

لنج باری در هرمز طمعه حریق شد

حسینی گفت: یک فروند لنج فایبرگلاس باری بدون محموله تجاری که در یکی از اسکله‌های بندرگاه جزیره هرمز پهلو گرفته بود، حوالی ساعت ۱۹:۳۰به دلیل نامعلومی دچار حریق شد.

« سید مجدالدین حسینی »، بخشدار جزیره هرمز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در هرمز با اشاره به مدیریت بحران حادثه آتش سوزی یک فروند لنج باری در بندرگاه هرمز گفت: هیچ بار و خدمه ای در زمان حادثه روی شناور نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در نخستین اقدام، شناور لنج برای جلوگیری از احتمال سرایت آتش به سایر لنج‌ها از اسکله جداسازی و در گوشه‌ای امن از حوضچه مستقر شد.

 

بخشدار هرمز افزود: این لنج ۵۰۰تنی باری متعلق به یکی از شهروندان هرمزی بود.

 

حسینی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی اداره کل بنادر ودریانوردی شرق هرمزگان ،اداره بندر هرمز ، آتش نشانی  هرمز ونیروهای  مردمی به سمت ساحل هدایت شده و آتش کنترل گردید.

 

بخشدار هرمز اظهار کرد: در این حادثه یک نفر دچار سوختگی سطحی شده بود که بلافاصله برای سیر مراحل درمانی به بندرعباس منتقل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: علل دقیق حادثه پس از پایان مطالعات کارشناسی تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر دریانوردی شهید باهنر مشخص و به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ منطقه آزاد اروند کربلا لنج چوبی طعمه حریق جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • فیلم| جادوی رنگ‌ها، جزیره‌ هرمز
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج