Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان تروما شهید رجایی شیراز با اشاره به انتقال ۲۲ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا به این بیمارستان، گفت: تاکنون ۶ مصدوم تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، ۱۵ نفر از کل مصدومان مرخص شده‌اند و مابقی در انتظار جراحی چندگانه به سر می‌برند.

به گزارش ایسنا، علیرضا مصباحی دوشنبه ۲۹ مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به علت بستری مصدومان باقیمانده که نیاز به جراحی چندگانه دارند، افزود: برخی از بیماران به دلیل شدت ضربه به قفسه سینه، ستون فقرات و دیگر اندام‌ها نیاز به مراقبت‌های درمانی دارند و براساس گزارش‌ها، پس از انجام جراحی‌های مورد نیاز، در روزهای آتی مرخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیشترین جراحات وارد شده به مصدومان را از ناحیه شکستگی ران، شکستگی قفسه سینه، شکستگی مهره ستون فقرات و شکستگی ساعد اعلام کرد گفت: تمام بیمارانی که نیاز به جراحی داشتند در همان ساعات اولیه با تشخیص جراح ارتوپد به اتاق عمل اعزام و اقدامات جراحی بر روی آنان انجام شد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز یادآور شد: ۲ نفر از مصدومان یک حادثه تصادف دیگر در پیاده روی اربعین نیز به این بیمارستان منتقل شده‌اند و از خدمات بستری برخوردارند، یک نفر از مصدومان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی به علت صدمات ریوی بستری است و خدمات دریافت می‌کند.

مصباحی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی، تمام اتاق‌های عمل این مرکز درمانی در حال فعالیت بودند، از همه کارکنان دلسوز بیمارستان به ویژه جراحان ارتوپدی و ستون فقرات، عمومی، مغز و اعصاب، طب اورژانس، متخصصان بیهوشی، تمام کارکنان اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، پرستاران، نیروهای حفاظت فیزیکی، خدمات و دیگر کارکنان این مرکز درمانی قدردانی کرد. 

به گزارش ایسنا، در پی واژگونی اتوبوس حامل جمعی از زائران اربعین حسینی که از شهرستان داراب عازم کربلا بودند و در کشور عراق دچار سانحه شدند، مصدومان این حادثه با هواپیما از فرودگاه آبادان به فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز منتقل و در بیمارستان تروما شهید رجایی بستری شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واژگونی اتوبوس زائران کربلا بيمارستان شهید رجایی شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

آقای شمسی پور اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت پنج نفر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

شمسی پور اضافه کرد: پنج مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند