Web Analytics Made Easy - Statcounter

آینتراخت فرانکفورت ۳ − بایر لورکوزن صفر

پیکارهای هفته ۸ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۸ اکتبر/ ۲۶ مهر) با مصاف آینتراخت فرانکفورت و بایر لورکوزن آغاز شد. پیکار دو تیم در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر فرانکفورت خاتمه یافت. آینتراخت در این دیدار توانست افزون بر انسجام دفاعی، از معدود فرصت‌های خود به بهترین وجه سود جوید و سه بار دروازه لورکوزن را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسینسیا گل‌های اول و دوم و باس دُست گل سوم فرانکفورت را به ثمر رساندند.

آگسبورگ ۲ - بایرن مونیخ ۲

هفته هشتم هفته‌ای نه چندان خوش برای بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی بود. سرخ‌پوش‌های بایرن بعدازظهر شنبه در مصاف با میزبان خود، آگسبورگ تنها به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. بایرن از لحاظ مالکیت توپ و همچنین شمار حملات یک سروگردن بالاتر از آگسبورگ بود، اما در استفاده از فرصت‌های خود ضعیف عمل کرد.

توماس مولر، ملی‌پوش بایرن مونیخ در دقایق آخر فرصتی طلایی را برای زدن گل سوم تیمش از دست داد. بازی می‌رفت با همین نتیجه ۲ بر یک به سود بایرن مونیخ پایان یابد که آلفرد فینبوگاسون، مهاجم آگسبورگ واپسین لحظات بازی توپ را وارد دروازه تیم مهمان کرد تا آگسبورگ یک امتیاز کسب کند.

آر بی لایپزیگ یک − ولفسبورگ یک

یکی از دوئل‌های حساس هفته مصاف آر بی لایپزیگ و ولفسبورگ بود که در رده‌های بالای جدول به سر می‌برند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک پایان یافت. این نتیجه با توجه به عملکرد نسبتا برابر هر دو تیم عادلانه بود. ولفسبورگ که در حال حاضر در رده دوم جدول به سر می‌برد، تنها تیمی است که تا کنون در فصل جدید شکست نخورده است.

بوروسیا دورتموند یک − بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

حساس‌ترین مصاف هفته هشتم بوندس‌لیگای آلمان میان بوروسیا دورتموند و بوروسیا مونشن‌گلادباخ انجام گرفت. این پیکار تنگاتنگ که در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر برگزار شد در نهایت با پیروزی یک بر صفر  دورتموند خاتمه یافت.

گل طلایی دورتموند در این دیدار را مارکو رویس، کاپیتان ملی‌پوش این تیم در دقیقه ۵۸ بازی به ثمر رساند. بوروسیا دورتموند با این پیروزی و کسب سه امتیاز توانست به رتبه چهارم جدول ارتقا یابد. بوروسیا مونشن‌گلادباخ علی‌رغم این ناکامی همچنان صدرنشین جدول است. ولفسبورگ و بایرن مونیخ به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

اونیون برلین ۲ - فرایبورگ صفر

تیم اونیون برلین که در فصل جدید به جمع دسته اولی‌ها پیوسته، یکی از برندگان هفته ۸ بوندس‌لیگا بود. این تیم توانست در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر از سد مهمان خود، فرایبورگ بگذرد و برای دومین بار در این فصل طعم پیروزی را بچشد. گل‌های اونیون برلین در این دیدار را بولتر و اینگوارتسن به ترتیب در دقایق ۱ و ۸۴ به ثمر رساندند.

وردر برمن یک − هرتا برلین یک

هرتا برلین دیگر تیم پایتخت‌نشین بوندس‌لیگا در هفته هشتم مهمان وردر برمن بود. برمن در این دیدار تیم برتر میدان بود و اگر از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد، می‌توانست پیروز میدان را ترک کند. دیدار دو تیم اما پس از ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برمن تا دقیقه ۷۰ بازی یک بر صفر از برلین جلو بود، اما لوکباکیو که تعویض شده بود، گل تساوی را برای هرتا به ثمر رساند.

فورتونا دوسلدورف یک − ماینتس صفر

فورتونا دوسلدورف نام خود را در فهرست برندگان هفته هشتم  به ثبت رساند. این تیم توانست با نتیجه یک بر صفر از سد مهمان خود، ماینتس بگذرد و سه امتیاز مهم کسب کند. گل پیروزی دوسلدورف در این دیدار را روون هنینگز در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

اف ث کلن ۳− پادربور صفر

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۸ بوندس‌لیگا که یکشنبه (۲۸ مهر) انجام گرفت، تیم اف ث کلن توانست مهمان خود، پادربورن را سه بر صفر شکست دهد و نفسی راحت بکشد. این دومین پیروزی کلن در این فصل محسوب می‌شود. در حالی که کلن با این موفقیت خود را به رتبه پانزدهم جدول رسانده، پادربورن همچنان قعرنشین است.

هوفن‌هایم ۲ − شالکه صفر

پیکارهای هفته هشتم با دیدار هوفن‌هایم و شالکه به پایان رسید. شالکه می‌توانست در صورت پیروزی در این دیدار صدرنشین جدول شود، اما در پی ارائه نمایشی ناموفق با نتیجه ۲ بر صفر از میزبان خود شکست خورد. شالکه در مجموع تیم برتر میدان بود، اما در استفاده از فرصت‌های خود بسیار ضعیف عمل کرد و نتوانست هیچ‌یک از موقعیت‌های خود را به گل بدل کند.

کد خبر 459726 برچسب‌ها فوتبال - بوندس لیگا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال بوندس لیگا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند می گوید که چیزی نمی تواند مانعی بر سر راه قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده و تیم شگفتی ساز فصل جاری بوده است.

دورتموند که در بوندسلیگا حال و روز خوبی ندارد به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. نماینده شایسته فوتبال آلمان در دیدار برگشت نیمه نهایی مانند بازی رفت با یک گل برابر پاری سن ژرمن به پیروزی دست پیدا کرد تا با شایستگی فینالیست شود.

به نوشته BBC، مت هوملس زننده تک گل دورتموند در بازی برگشت گفت: من گل های کمی در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده ام. تنها ۵ گل در این رقابت ها زده ام و اکنون بهترین زمان برای بیشتر کردن آنها است. از بازی دوم در مرحله گروهی این ایمان و اعتماد به نفس در بین بازیکنان به وجود آمد که می توانیم در هر بازی به پیروزی برسیم. 

او ادامه داد: به نظرم چیزی نمی تواند مانعی در برابر قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا باشد. ما این توانایی را داریم که در ومبلی قهرمان شویم. در بازی امشب فعالیت لازم را داشتیم و بسیار سریع و باتمرکز بازی کردیم. انگیزه لازم را برای پیروزی داشتیم و بسیار خوشحالیم که به فینال این رقابت بزرگ راه پیدا کردیم.

دیگر صعود کننده به فینال  لیگ قهرمانان اروپا امشب از بین رئال مادرید و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد. این بازی در برنابئو برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلش بک: حمایت هواداران دورتموند از ادین ترزیچ پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی در هفته پایانی بوندس لیگا / فیلم
  • انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله