Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن حدود 42 میلیارد تومان بدهی دارد که باید پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی امروز _ دوشنبه 29 مهرماه _ در نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، اظهار کرد: ورزش را انتقاد نحوه فعالیت و بازتابش را خبرنگاران انعکاس می دهند و بخش مهمی از ورزش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از زمانی که به عنوان سرباز برای خدمت به ذوب آهن مامور شده ام دو ماه گذشته است، تصریح کرد: برای خدمت و مدیریت از من خواست تا این مسئولیت را قبول کنم.  اعتقاد به پست و مقام ندارم و اگر خدمت گذاری انجام دهیم بهتر است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در باشگاهیخدمت می کنیم که 50 سال قدمت دارد، گفت: این عظمت به امپراطوری کارخانه ذوب وابسته است که دارای سرمایه عظیم مادی مالی و معنوی است و تعداد زیادی ایثار گر و شهدا در ذوب آهن هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: ذوب آهن را همیشه امپراطوری می دانم و کسب 50 سال افتخار در داخل خارج را می توان نمونه ای از آن دانست. مدیریت باشگاه ذوب آهن مسئولیت سنگینی است و انسان های زیادی در این مجموعه خدمت کرده اند. این مجموعه و عظمت برنامه پشتکار و جدیت می خواهد که همه به پیگیری نیاز است. 

وی تصریح کرد: در ذوب آهن نیاز به هم افزایی و کار تیمی داریم. یکی از اهداف ما احترام به پیشکسوتان، توجه به مسائل فرهنگی و هم افزایی با دلسوزان ذوب آهن است. 

محمدی با اشاره به اینکه پشتوانه و سرمایه های ما هواداران است، خاطرنشان کرد: قطعا می خواهیم حضور هواداران را در بازی ها داشته باشیم. زمانی که ذوب آهن در جام باشگاه ها فینالیست شد هواداران به حمایت خوبی کردند. در دو ماه گذشته دو جلسه مهم با هواداران و پیشکسوتان داشته ایم و حضور هواداران در موفقیت ما تاثیر زیادی خواهد داشت.

کربکندی منت سرم گذاشت و به ذوب آهن آمد

وی با بیان اینکه از تمام توانمندی های موجود در باشگاه باید استفاده شود، خاطرنشان کرد: نمونه این مسئله کربکندی است که منت سر محمدی گذاشت و حضور ایشان یک دلگرمی برای دلسوزان و هواداران ذوب آهن است و شکل تیمی در رده های پایه دارد می افتد.تیم فوتبال بزرگسالانمان تیم خوبی است که بزرگترها با جوانان کنار هم هستند که یک نواخت شدن به زمان نیاز دارد؛ از این تیم قاطعانه حمایت می کنیم و نیاز است که زمان بگذرد.3 سر باز ما  و مصدومان ما اضافه شده اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: با درایتی که کادرفنی دارد و جلساتی که برگزار شده است در آینده تیم ما با صلابت تر خواهد بود و این اتفاق خواهد افتاد و حمایت رسانه در این زمینه خیلی پر رنگ خواهد بود.  رسانه یار و مددکار سازمان است و انتقاداتی که به ما وصل می شود باعث صلابت مجموعه خواهد شد.

حق مردم و رسانه ها است که بدانند در ذوب آهن چه خبر است

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در بدنه داریم که پاسخ گو خواهیم بود، افزود: قصد تخریب دیگران را ندارم و واقعیت ها را می گویم و غیر مستند هم حرفی نخواهم زد. حق شما و مردم است که بدانند در ذوب چه خبر است.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن 42 میلیارد تومان بدهی سنواتی دارد و فردا جلسه مجمع باشگاه است. اعتبار مصوب کمک به باشگاه 25 میلیارد تومان است. تیم فوتبالمان 45 میلیارد تومان بسته شده است و روز شروع لیگ زمان معارفه من بوده است؛ هیئت مدیره و تیم تاثیری در قرار داد نداشته است. مدیریت فعلی نقشی در بسته شدن تیم های پایه فوتبال ایفا نکرده است. تنها سرمربی که به شخصه انتخاب کرد مهران حاتمی برای بسکتبال ذوب آهن بود که می شد از او استفاده کرد.

سیاست ذوب آهن میدان دادن به جوانان بومی اصفهان است

جوادی با بیان اینکه سیاست باشگاه ذوب آهن میدان دادن به جوانان اصفهان  است، خاطرنشان کرد: 2 پست از بیرون گرفته شود و عمده کار برنامه ریزی برای جوانان اصفهان است.

وی تصریح کرد: سیاست باشگاه ذوب آهن استفاده از نیروی بومی اصفهان است و فرصت باشگاه را به پرسنل و مردم اصفهان بدهیم و پایگاه های استعداد یابی ذوب آهن را در نقاط محروم خواهیم دید.

100 میلیارد تومان نیاز به به بودجه داریم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه 24 تیم در رشته های مختلف داریم، خاطرنشان کرد: بودجه جاری پرسنل و تیم فوتبال ذوب آهن در مجموع به  100 میلیارد تومان پول نیاز دارد و تعهد به این بودجه کار ساده ای نیست.

و با بیان اینکه فعالیتی 14 ساعته می طلبد تا بتوانیم از عهده تعهداتمان برآییم، خاطرنشان کرد: دو ماه است بیشتر از 500 طلب کار به باشگاه مراجعه کرده اند. زمانی که مدیرعامل شدم حساب های جاری باشگاه را مقام قضایی مسدود کرده است.

محمدی خاطرنشان کرد: تمام این بدهی ها باید پرداخت شود و این مسئله قانونی است و پای آن ایستادیم. هفته گذشته 10 درصد به تیم فوتبال بزرگسالان تزریق کردیم و با پیگری ها مبلغمان پرداخت کردیم.

جواد محمدی:
اربعیت تسلیت می گویم،
ورزش انتقاد نحوه فعالیت و بازتابش را خبرنگاران انعکاس می دهند و بخش مهمی از ورزش هستند.

شهدا را 
1200 شهید ورزشکار استان را یاد می کنیم و بلاخص شهدای 

از زمانی که به عنوان سرباز مامور شده ام دو ماه گذشته است برای خدمت و مدیریت از من خواست تا این مسئولیت را قبول کنم. 
اعتقاد به پست و مقام ندارم و اگر خدمت گذاری انجام دهی بهتر است.
در باشگاهیی خدمت می کنیم که 50 سال قدمت دارد و این عظمت به امپراطوری کارخانه ذوب وابسته است که دارای سرمایه عظیم مادی مالی و معنوی است و تعداد زیادی ایثار گر و شهدا در ذوب آهن است.

ذوب آهن را همیشه امپراطوری می دانم و 50 سال افتخار در داخل خارج را می توان نمونه ای از آن دانست.
مسئولیت سنگینی است و انسان های زیادی در این مجموعه خدمت کرده اند.
این مجموعه و عظمت برنامه پشتکار و جدیت می خواهد که همه به پیگیری نیاز است. 

ما نیاز به هم افزایی و کار تیمی داریم و احترام به پیشکسوتان، توجه مسائل فرهنگی، هم افزایی با دلسوزان ذوب آهن است. 

پشتوانه و سرمایه های ما هواداران است و قطعا می خواهیم حضور هواداران را در بازی ها داشته باشیم.
در سال های قبل 

فینالیست شدن پر جمعیت بودن

در دو ماه گذشته دو جلسه مهم با هواداران و پیشکسوتان داشته ایم و حضور هواداران در موفقیت ما تاثیر زیادی خواهد داشت.

از تمام توان مندی ها باید به خوبی در ذوب آهن استفاده کنیم.  تغییرات در باشگاه به خاطر استفاده از 

کربکندی منت سر محمدی گذاشت و حضور ایشان یک دلگرمی برای دلسوزان و هداران ذوب آهن است و شکل تیمی در رده های پایه دارد می افتد و بزرکسالانمان تیم خوبی است که بزرگترها با جوانان کنار هم هستند که یک نواخت شدن به زمان نیاز دارد و قاطعانه حمایت می کنیم و نیاز است که زمان بگذرد.

3 سر باز ما دارند به تیم مصدومان اضاف شده اند و تیم شکل خودش را پیدا کرده است.

با درایتی که کادرفنی دارد و جلساتی که برگزار شده است، در آینده تیم ما با صلابت تر خواهد بود و نتیجه هم این اتفاق خواهد افتاد و حمایت رسانه خیلی پر رنگ خواهد بود. 

رسانه یار و مددکار سازمان است و انتقاداتی که به ما وصل می شود باعث صلابت مجومعه خواهد شد.

مشکلاتی در بدنه داریم که پاسخ گو خواهم بود و قصد تخریب دیگران را ندارم و واقعیت ها را می گویم و غیر مستند هم حرفی نخواهم زد.
حق شما و مردم است که بدانند در ذوب چه خبر است

با کسی مصاحبه نکردم  و عضوی از هیئت مدیره هستم و مجری آن. 
ذوب 42 میلیارد تومان بدهی سنواتی دارد و فردا جلسه مجمع باشگاه است. 
اعتبار مصوب کمک به باشگاه 25 میلیارد تومان 

تیم فوتبالمان 45 میلیارد تومان بسته شده است و روز شروع لیگ معارفه من بوده است؛ هیئت مدیره و تیم تاثیری در قرار داد ها نداشتیم و مدیریت فعلی نقشی در بسته شدن تیم های پایه نبوده. تنها سرمربی مهران حاتمی برای بسکتبال ذوب آهن بوده است و تنها کسی است که می شد از او استفاده کرد.

سیاست ما به جوانان اصفهان میدان دادن است و 2 پست از بیرون گرفته شود و عمده کار برنامه ریزی برای جوانان اصفهان است.

سیاست باشگاه ذوب آهن استفاده از نیروی بومی اصفهان است و فرصت باشگاه را به پرسنل و مردم اصفهان بدهیم و پایگاه های استعداد یابی ذوب آهن را در نقاط محروم خواهیم دید.

24 تیم، جاری پرسنل و تیم فوتبال را داریم و حدود 100 میلیارد نیاز دارد و تعهد به این بودجه کار ساده ای نیست در شرایط فعلی و 

6 صبح تا 10 شب می طلبد تا نتیجه بگیریم و اگر انجام ندهیم می مانیم.
2 ماه است بیشتر از 500 طلب کار به باشگاه مراجعه کرده اند.

زمانی که مدیرعامل شدیم حساب های جاری باشگاه را مقام قضایی مسدود کرده است.

تمام این بدهی ها باید پرداخت شود و این مسئله قانونی است و پای آن ایستادیم. هفته گذشته 10 درصد به تیم تزریق کردیم و با پیگری ها مبلغمان پرداخت کردیم.

امروز 50 درصد به همه تیم ها پرداخت خواهد شد؛ داریم حساب های باشگاه را باز می کنیم و اگر کار های لازم را انجام ندهیم، به بن بست می خوریم.

از همه تیم ها پشتیبانی کردیم و هنوز تیمی را منحل نکردیم.

بازیکن داریم لورن وود بیشتر از چند سال است بدهی پرداخت نشده و بدهی باشگاه ما 205 هزار دلار داشتیم که با 50 هزار دلار تصویه کردیم.

استنلی حدود 7 هزار دلار بدهی داشتیم که فیفا پنجره نقل و انتقالات را می بست که زیر 50 هزار دلار پرونده کی روش را بستیم.

در حوزه سخت افزار استادیم فولاد شهر را داشتیم و هر زمانی زحمات زیادی برای آن شده بود باید کنترل های خواصی داشته باشیم. جلسه خوبی در استادیوم داشتیم. سازه و صندلی گذاری در حال تمام شدن است، سیاست گذاری برای گیت ها انجام شده و در چند روز آینده نصب خواهد شد. سیستم پایش تصوری هم در حال اجرا شدن است.

برق فولادشهر روز گذشته قراردادش امضا شد تا با مشکل مواجه نشیم. در سال های گذشته در برخی بازی ها چراغ های ورزشگاه خاموش می شد.

تصمیمات باشگاه خرد جمعی است تا فردی و تصمیمات فردی بسیار کم شده است.

برای خدا کار کنیم دنبال مطرح کردن اسم خودم نیستم و در باشگاه من را می توانید پسدا کنید. اینکه می گویند نیست را قبول ندارم.

اگر درایت های رهبر باشد به حرف هی ایشان گوش کنیم چرا که اتفاقات خوبی می افتد.

تکمیل می شود....

کد خبر 393963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از محل ظرفیت‌های ایجادی در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در مجموع بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر تهاتر و تسویه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: از مجموع بدهی‌های تهاتر شده شامل بدهی به دولت موضوع منابع حاصل از وام‌های داخلی دولت- موضوع ماده ۳۲ قانون برنامه بودجه به میزان هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال، امور مالیاتی ۲۰۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیارد ریال و باز پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارایی و سرمایه‌ای به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال بوده است.

عالی ادامه داد: امید است با توجه به تهاتر و تسویه بخش قابل توجهی از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر نتیجه آن در سرعت بخشی و اتمام پروژه به طرز ملموسی نمایان شود.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم این مهم در صنعت آب استان بوشهر با تمرکز به استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

عالی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از رویکردهای مهم برای پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب است که در استان بوشهر برای تحقق این مهم از سرمایه گذاران به صورت ویژه حمایت می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال

عالی اضافه کرد: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تأمین آب این پروژه خط کوثر و چاه است که در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

کد خبر 6097021

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول