Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:13:40 GMT

فیفا پیگیر شکایت ایران از بحرین شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۰۹۰

فیفا پیگیر شکایت ایران از بحرین شد

امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تایید وصول شکایت ارسال شده به فیفا درباره اتفاقات مسابقه تیم‌های ملی فوتبال بحرین و ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی اقدام سخیف جمعی از تماشاگران بحرینی در هنگام پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در منامه و در ابتدای بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بحرین، فدراسیون فوتبال ایران نامه ای در تاریخ ۱۶ اکتبر به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام دپارتمان امور بین‌الملل این شکایت اعلام وصول شده و در مرحله بررسی و پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران ایران و بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند