Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید رضا قنبری خرم همسر ۳۳ خانم ۳۳ ساله که برای زایمان دوم خود به بیمارستان بوعلی رفته بود به خبرنگار ما گفت: دیروز شکایت خود از کادر درمانی بیمارستان خصوصی بوعلی سینا را به پزشکی قانونی همدان تحویل دادم.
او معتقد است بنا به مشاهدات خود وگفته دکتر محسنی متخصص بیهوشی این بیمارستان تا یک ساعت بعد از زایمان هیچ گونه رسیدگی به بیمار آن‌ها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای قنبری خرم افزود: دوشنبه هفته گذشته ساعت ۱ و نیم بعد از ظهر بیمار ما زایمان طبیعی داشت و و ساعت ۲ و نیم وقتی پزشک بیهوشی برای دیدن آن به اتاق آمد گفت: دریایی خون از این بیمار رفته و جان او در خطر است.

او افزود: ساعت ۱ و ۳۳ دقیقه ظهر بود که همسرم با من تماس گرفت و گفت فرزندمان متولد شد، اما حال خودم خوب نیست، قفسه سینه ام درد می‌کند و چشمانم سیاهی می‌رود.

قنبری خرم با اشاره به اینکه این روز‌ها برای او و دو فرزند ۵ ساله و چند روزه اش بسیار سخت گذشته است ادامه داد: ما برای رسیدگی بهترهمسرم را به بیمارستان خصوصی بردم و هزینه‌های درمان برای سلامتی همسر و فرزندم برایمان مهم نبود.

قنبری خرم ادامه داد: یکی از ماما‌های شاغل در بیمارستان از پیچیدن بند ناف دور گردن جنین خبر داد و گفت: عوارض پیچیدن بند ناف در دور گردن جنین سبب تنگی نفس در نوزاد شده است.
او افزود: بر اساس گفته یکی از ماماها، هنگام کشیدن شدن نوزاد به سمت بیرون، بند ناف از گردنش پاره شده و قسمتی از آن در رحم باقی مانده است، بنابراین پزشک معالج به کمک دست‌هایش تکه‌های بند ناف را از رحم مادر بیرون می‌کشد. در همین هنگام یکی از رگ‌های اصلی بیمار پاره می‌شود.
قنبری خرم گفت: ساعت ۳ بعد از ظهر همان روز بود که از بیمارستان با بنده تماس گرفتند و گفتند سریعا یک بالن بکری از داروخانه بیمارستان فاطمیه خریداری و به بیمارستان بوعلی بیاورید.

او افزود: بی وقفه به راه افتادم و بالن را از داروخانه تهیه کردم. ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه بالن را به بیمارستان رسانده و تحویل دادم. گرچه بعدآ متوجه از بالن استفاده نشده است.
قنبری خرم تاکید کرد: یکی از پرسنل داروخانه زمان تحویل بالن ابراز گلایه مندی کرده و گفت: کارایی این بالن در دقایق اولیه خونریزی است، و وقتی همراه بیمار را برای خرید بالن می‌فرستند ممکن است زمان زیادی از برود. این دومین بار است که همراهان بیمار از بیمارستان بوعلی برای تهیه این نوع بالن مراجعه می‌کنند.

او افزود: درشرایطی که همسرم در حال مرگ بوده و خون زیادی از او رفته است، یکی از نگهبانان بیمارستان را برای تهیه خون به بیمارستان بعثت اعزام می‌کنند. حال جای سوال است، که چگونه در بیمارستان فوق تخصصی برای مواقع ضروری و اورژانسی خون دخیره شده وجود ندارد.

قنبری با بیان اینکه مسئولان اعلام می‌کنند که چندین متخصص از بیمارستان فوق تخصصی قلب فرشچیان بر بالین همسرم، اعزام شده، ابراز کرد: یک ساعت بی توجهی به همسرم و عدم کنترل وضعیت او سبب این فاجعه شده است.

او افزود: پیش از زایمان هیچ حرفی از پیچیدن بند ناف در دور گردن جنین و خطراتی که به همراه دارد نزدند، حتی اگر یک درصد احتمال خطر وجود داشت پس چرا همسرم را سزارین نکردند.

این همسر داغدار با بیان اینکه پزشکی قانونی کالبد شکافی انجام داده و درخواست انجام کلیه آزمایشات را داده ام، گفت: در بیمارستان گفتند که پای آمبولی و ورود مایع آمنیوتیک به داخل خون مادر در میان است، اما در بررسی‌های اولیه، پزشکی قانونی اعلام کرد که احتمال هیچ گونه آمبولی و ورود مایع آمنیوتیک به داخل خون مادر در کار نبوده است.

قنبری خرم با تاکید بر اینکه برای اینکه سونرگرافی دقیق و کم خطر باشد به بیمارستان خصوصی و فوق تخصصی مراجعه کردیم، افزود:، اما پزشک متخصص و معالج همسرم می‌گوید که سونوگرافی پیچیدن بند ناف را نشان نداده است.

بررسی علت مرگ مادر باردار در بیمارستان بوعلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بررسی علت مرگ مادر باردارخبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان این دانشگاه مدعی شدند که درمان به خوبی انجام گرفته و به نظر نمی‌رسد پای قصور پزشکی در میان باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: مرگ مادر باردار یکی از مباحث مهم و حساسی است که علاوه بر استان در وزارت بهداشت نیز پیگیری می‌شود.

دکتر رشید حیدری مقدم درباره علت مرگ مادر باردار در بیمارستان بوعلی همدان، گفت: در حال حاضر پرونده این بار در کمیته مرگ و میر مادران باردار بیمارستان بوعلی در حال بررسی است و نتایج آن تا چند روز دیگر اعلام می‌شود.

او افزود: چندین پزشک حاذق بر بالین بیمار حاضر شده و اقدامات درمانی را انجام می‌دهند، اما متاسفانه تلاش‌ها نتیجه نداده و در نهایت این مادر جوان جان خود را از دست می‌دهد.
او با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد پای قصور پزشکی در میان باشد، اظهار داشت: بررسی علت اصلی مرگ این مادر جوان بر عهده پزشکی قانونی است.

او ادامه داد: نیرو‌های پرسشگر ما تمامی سوابق ارائه شده بیمار در مراکز در دوران پیش از بارداری، حین بارداری، مراجعاتی که به پزشک داشته، سابقه بستری بیمار در بیمارستان را استخراج و بررسی‌های مربوط به آن را انجام می‌دهند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان گفت:اختلال انعقادی بیمار ناشی از عوارض پس از بارداری است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این است اختلال انعقادی بیمار، ناشی از عوارض پس از بارداری بوده است.
دکتر علی احسان صالح، با بیان اینکه در بیشتر موارد اختلال انعقادی قابل پیشگیری نیست و از عوارض نادر پس از بارداری است، گفت:به نظر می‌رسد اقدامات درمانی به شکل صحیح و در زمان مناسبی انجام شده است و احتمال نمی‌دهیم پای قصور پزشکی درمیان باشد، اما نمونه برداری‌های لازم انجام شده و برای بررسی دقیق و اعلام علت اصلی مرگ و اینکه چرا بیمار دچار اختلال انعقادی شده به زمان یک الی دو ماهه نیاز داریم.

او پارگی رحم بیمار را هم تکذیب کرد.

همسر بیمار فوت شده می‌گوید: ما همسرم را به خاطر رسیدگی بهتر به بیمارستان خصوصی آوردیم و علی رقم هزینه ۳ میلیون و هفتصد هزار تومانی زایمان، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بالن باکری و ۹۲۰ هزار تومانی ماندن یک شب نوزاد در بیمارستان خدمات مناسبی را دریافت نکردیم و همسرم هم فوت کرد.

این مادر باردار متولد ۱۳۶۵ بوده وزایمان قبلی وی به شکل طبیعی و بدون مشکل انجام شده است.

انتهای پیام/ا

 مرگ مادر باردار در بیمارستان خصوصی همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد