Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری گلستان برای تقویت اکوسیستم فناوری و کارآفرینی شرق استان، مرکز رشد در دانشگاه گنبدکاووس راه‌اندازی شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، مهدی غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هدف از ایجاد مرکز رشد در دانشگاه گنبدکاووس تقویت اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در شرق استان و تسهیل‌گری خدمات حمایتی پارک علم و فناوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرکز به دنبال توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و کمک به تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهیان هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان بیان داشت: استفاده بهینه از فضاهای دانشگاهی، حمایت از اعضای هیئت ‌علمی و دانشجویان مبتکر، نوآور و فناور دانشگاه و شهرستان گنبدکاووس، گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیانی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و هم‌افزایی و ارتقای سطح همکاری‌های متقابل بین پارک علم و فناوری گلستان و دانشگاه گنبدکاووس اهدافی است که با راه‌اندازی این مرکز به دنبال آن خواهیم بود.

وزیر علوم: 197 مرکز رشد در دانشگاه‌های کشور ایجاد شد / امسال وضعیت رشد و برون‌دادهای علمی خوب است‌‌‌نخستین مرکز رشد خیرساز کشور با حضور معاون رئیس‌جمهور در شهمیرزاد افتتاح شدفعالیت 30 واحد فناور در مرکز رشد دورود؛ ایجاد کارآفرینی برای جوانان

وی ادامه داد: برای اینکه دانش و نوآوری به کمک توسعه استان بیاید نیاز داریم تا رویکرد و اراده مدیران دربه حوزه نوآوری و کارآفرینی و همکاری با مجموعه پارک علم و فناوری گلستان تغییر کند.

غفاری اظهارداشت: این مرکز با بهره‌گیری از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مالی، معنوی و خدماتی پارک و امکانات زیربنایی و تخصصی دانشگاه گنبدکاووس محلی مناسب برای استقرار هسته‌ها و واحدهای فناور معرفی شده از سوی دانشگاه گنبدکاووس و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز این واحدها خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن

محمد الله‌بخش صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، گفت: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام می‌شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍‌ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه، گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.

اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها