Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:06:39 GMT

پروژه یهودی سازی بیت المقدس موفق نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۴۸۸

پروژه یهودی سازی بیت المقدس موفق نخواهد شد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین حماس گفت برنامه های یهودی سازی رژیم صهیونیستی در شهر بیت المقدس هرگز به سرانجام نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین حماس گفت:  برنامه های یهودی سازی رژیم صهیونیستی در شهر بیت المقدس هرگز به سرانجام نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنیه در حالی که سخنانش از شبکه تلویزیونی الاقصی پخش می شد خطاب با صهیونیستها گفت مقاومت فلسطین هرگز اجازه پیشرفت چنین پروژه ای را نخواهد داد. وی گفت: صهیونیستها بدانند که هرگز در این کار موفق نخواهند شد.

 

عضو ارشد حماس همچنین به تعلق و شجاعت طرح ملی فلسطینی ها در مقابله با اشغالگران اشاره کرد و آن را هسته اصلی انتفاضه مردم فلسطین در مقابل صهیونیستها دانست.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه نماز جمعه منطقه آزاد اروند اسماعیل هنیه حماس بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد

به گزارش صدای ایران از فارس، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.


او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.


گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.


برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.


بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.
او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

 
کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند.

 
کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی در اراضی اشغالی فلسطین بدون حق رأی برای افراد غیریهودی است.


برخی از اظهارات جنجالی بن‌گویر تصویر بهتری از عمق فاشیسم در دیدگاه‌های او را نشان می‌دهد. بن‌گویر به عنوان مثال، اوت سال ۲۰۲۳ گفته بود: «حق من و همسر من و بچه‌های من برای قدم زدن در منطقه یهودا و شومرون (یهودا و سامره) مهم‌تر از حق تردد عرب‌ها است.»


اوایل اکتبر ۲۰۲۳ هم بن‌گویر بعد از دستگیری ۵ یهودی حریدی به دلیل تف کردن به مسیحی‌ها گفت که چنین اقدامی را نمی‌توان مجرمانه تلقی کرد.

 
وی بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» نیز چندین بار از کشتار تمامی ساکنان غزه حمایت کرده؛ از جمله در نوامبر ۲۰۲۳ گفت: وقتی می‌گویند که حماس باید حذف شود منظور این است که همه آنهایی که آواز می‌خوانند، از حماس حمایت می‌کنند و آب‌نبات پخش می‌کنند [هم باید حذف شوند.]همه آنها تروریست هستند.

 
از جمله دیگر اظهارات جنجالی او در ۱ ژانویه بود که گفت که جنگ با حماس فرصتی برای کوچاندن فلسطینی‌ها از غزه است.

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت