Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دکتر کوروش قنبرزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: جراحی بینی یکی از شایع‌ترین جراحی‌های زیبایی در ایران به شمار می‌رود و برگزاری کنگره رینوپلاستی علاوه بر تبادل تجارب و انتقال اطلاعات می‌تواند در افزایش آگاهی پزشکان بسیار موثر واقع شود.

وی افزود: برخی از کشورها در حوزه توریسم‌درمانی فعالیت‌های موثری انجام داده‌اند و خوشبختانه در حال حاضر از کشورهای دور و نزدیک برای انجام رینوپلاستی به ایران سفر می‌کنند؛ البته کشورهایی همچون ترکیه تلاش دارند که خودشان را مطرح کرده و در رقابت با ایران پیشرو باشند که برگزاری کنگره‌های رینوپلاستی می‌تواند جهت مقدم شدن این حوزه در خاورمیانه و کشورهای جهان بسیار حائز اهمیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی کنگره رینوپلاستی ادامه داد: هر چند آمار دقیق در مورد انجام جراحی‌های بینی در کشور وجود ندارد، ولی شایع‌ترین عمل زیبایی در ایران محسوب می‌شود؛ در حالی که در کشورهای دیگر عمل‌های زیبایی همچون لیپوساکشن و پروتز سینه در صدر جراحی زیبایی است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خاطرنشان کرد: هر عمل جراحی می‌تواند با عوارض و خطراتی همراه باشد که در عمل رینوپلاستی یا جراحی بینی، ورم، کبودی و اسکار جای عمل می‌تواند از عوارض احتمالی باشد و در موارد کمتر خونریزی و مشکلات تنفسی نیز ممکن است بروز یابد. ولی به طور کلی شایع‌ترین عارضه جراحی بینی عدم رضایت بیمار از نتیجه زیبایی است.

وی با اشاره به اینکه بیماران انتظار زیباتر شدن با عمل جراحی رینوپلاستی دارند، گفت: در برخی مواقع صد درصد رضایت حاصل نمی‌شود.

قنبرزاده در مورد حداکثر و حداقل سن لازم برای جراحی بینی، خاطرنشان کرد: کمترین سن برای این جراحی در زنان بیش از ۱۶ سال و برای مردان بیش از ۱۸ سال است. حداکثر سن نیز برای این عمل وجود ندارد و افراد سالمند نیز می‌توانند به شرط اینکه بیهوشی عمومی برای آنها خطری نداشته باشد، کاندیدای جراحی رینوپلاستی شوند.

دهمین کنگره جراحی زیبایی پیشرفته بینی توسط انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی از  ۲۹ مهر ماه تا اول آبان در بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 459742 برچسب‌ها جراحی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟