Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی به نقل از معظم له به مناسبت ۲۹ مهر سالروز در گذشت مرحوم آیت الله شیخ محمد رضا مهدی کنی به این شرح منتشر کرد: آیت‌الله مهدوی کنی همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و هرگز ملاحظات شخصی و انگیزه‌های جناحی و قبیله‌ئی را به حیطه‌ی فعالیت‌های گسترده و اثرگذار خود راه نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 14:12 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۶۴۹

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی به نقل از معظم له به مناسبت ۲۹ مهر سالروز در گذشت مرحوم آیت الله شیخ محمد رضا مهدی کنی به این شرح منتشر کرد:


«آیت‌الله مهدوی کنی همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و هرگز ملاحظات شخصی و انگیزه‌های جناحی و قبیله‌ئی را به حیطه‌ی فعالیت‌های گسترده و اثرگذار خود راه نداد. این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این ده‌ها سال در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد و در دفاع از راه و سیره‌ی انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید.»

 

۹۳/۷/۲۹‌

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبری مجازی فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی(ره) درگذشت

به گزارش همشهری‌آنلاین، او فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت‌الله شیخ عبدالکریم حائری بنیان‌گذار حوزۀ علمیه قم بود.

وی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد.

کد خبر 847140 منبع: فارس برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"