Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:53:59 GMT

تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۶۶۹

تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا ظهر دوشنبه در نخستین نشست تیم خبری واکنش سریع استان گیلان در رشت، اظهار کرد: واکنش سریع به معنای واکنشی است که در لحظه صفر حوادث و بلایای طبیعی رخ می دهد.  

وی با بیان اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند و از آنجایی که زمان در امداد و نجات تعیین کننده است، باید زمان طلایی برای امدادرسانی و نجات حادثه‌دیدگان را مدنظر قرار داد، افزود: تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان دارای ۱۱ عضو اعم از عکاس، خبرنگار، تصویربردار، مستندساز و تدارکات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، گفت: طی دو سال گذشته ۲۴۷ خبرنگار گیلانی در دوره‌های مذکور شرکت کرده‌اند.

پارسا با بیان اینکه انتظار داریم جمعیت هلال احمر و ادارات کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گیلان در روند آموزشی خبرنگاران مدیریت بحران با این نهاد به صورت ویژه همکاری کند، تصریح کرد: بسیج رسانه در هر حوزه‌ای که نیاز باشد ورود کرده و نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی از زمان طلایی و برخورداری از مهارت و آمادگی کافی از مهم‌ترین ویژگی‌های تیم واکنش سریع اطلاع‌رسانی گیلان است، گفت: طرح تشکیل این تیم‌ خبری با الگوگیری از بسیج رسانه گیلان در سایر استان‌ها نیز تشکیل می‌شود.

کد خبر 4752273

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پارسا بسيج رسانه گيلان مدیریت بحران اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان سانحه تصادف شیراز شهرکرد موکب مرز شلمچه رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست