Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مسیمر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه ماشین دیالیز ژاپنی به ارزش سه میلیارد از جمله اقلامی است که در سال جاری از سوی خیران سلامت به بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج اهدا شده است.

وی افزود: همچنین از سوی خیرین یک دستگاه نبولایزر و متعلقات آن به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال به اورژانس کودکان بیمارستان بعثت و یک دستگاه آب سردکن، آب گرم کن (۲کاره) به ارزش ۳۰ میلیون ریال به بخش انکولوژی بیمارستان توحید اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان اضافه کرد: با توجه به تعداد ماشین‌های دیالیز اهدایی سال‌جاری از سوی خیرین، تعداد شیفیت پذیرش بیماران این بخش از چهار شیفت به سه شیفت کاهش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: همچنین به همت خیرین سلامت، کودکانی که با مشکلات تنفسی مواجه بوده و با شروع فصل سرما بیشتربه  اورژانس مراجعه می‌کنند، از جهت دریافت خدمات در وضعیت مطلوب تری قرار گرفته و خدمات بهتری دریافت می‌کنند.

مسیمر اظهار داشت: در مجموع از زمان تاسیس تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۰ خیر کمک‌های خود را به بخش سلامت استان اهدا کردند که اکثر این افراد بومی و تعدادی نیز خیرین سایر استان‌های کشور بوده‌اند.

وی به اهداف مجمع اشاره کرد و افزود: توسعه و ترویج مشارکت خیرین در کمک به کاهش آلام دردمندان جامعه از طریق تامین منابع و امکانات مورد نیاز بخش سلامت از جمله اهداف راه اندازی این مجمع است.

خیرین سال گذشته  ۵۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به حوزه سلامت استان کردستان کمک کردند.

مجمع خیرین سلامت در نیمه دوم سال ۸۸ در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون کمک های زیادی از سوی خیرین به بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای طرح های عمرانی، درمانی، خدماتی، زمین، تجهیزات پزشکی و مصالح ساختمانی کمک شده است.

مردم نیک اندیش و خیر استان کردستان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۹۸۲۳۳ بانک رفاه کارگران نزد شعبه آبیدر کد ۷۷۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۹۰۸۲۳۲۳۰ و شماره حساب ۰۱۰۹۶۵۰۶۳۳۰۰۲ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۱۰۹ نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی کد شعبه ۱۳۸۴ واریز کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی کردستان سنندج بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه