Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:25:03 GMT

رشد ۵۲ درصدی مدال‌های المپیادی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۲۷۶

رشد ۵۲ درصدی مدال‌های المپیادی در مازندران

مدیر کل ورزش وجوانان مازندران گفت: ۱۳۳ مدال در مجموع المپیادهای استعدادهای برتر کسب شد که با رشد ۵۲ درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایسنا، حبیب حسین زادگان ظهر امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی با بیان اینکه این بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بود و امسال تلاش می‌شود، هدایا کمتر از سال گذشته پرداخت نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش وجوانان مازندران با اشاره به اینکه قانون جذب استخدام ورزشکاران ‌پاراالمپیک ‌در دستور کار قرار دارد، گفت: توسعه زیرساخت‌ها توسط بخش مردمی از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود و این استان جزء استان هایی است که بخش خصوصی توجه جدی به توسعه اماکن ورزشی دارد.

حسین زادگان با بیان اینکه یکی از مزیت‌های مهم مازندران ورزش و ورزشکاران هستند، خاطرنشان کرد: باید ورزش حرفه‌ای، عمومی و همگانی را دنبال و پیگیری کنیم.

وی از تخصیص بودجه بین هیئت‌های ورزشی در ۶ ماهه دوم سال خبر داد و افزود: شرکت‌های اسپانسری حرفه‌ای از  معافیت‌های مالیاتی استفاده می‌کنند اما این مشکل ملی است و برای رفع آن به کانون وکالتی احتیاج داریم.

مدیر کل ورزش وجوانان مازندران بیان کرد: مردم ‌این استان به دلیل سبک ‌زندگی و تغذیه نامناسب دچار افزایش وزن هستند اما اگر مادر خانواده ورزش کند  خانواده پر تحرک وفعال خواهد شد که به منظور ترویج این فرهنگ اماکن ورزشی مانند استخر با فرصت تخفیف در شهرستان‌ها برای مردم فراهم خواهد شد.

حسین زادگان با بیان اینکه ۵۰ رشته ورزشی در استان نظارت و برنامه ریزی می‌شود، تصریح کرد: ۷۹۵ هیئت ورزشی شهرستانی در استان فعالیت دارد و در صدد عمومی کردن ورزش همگانی هستیم.

وی ادامه داد: سالن ۶ هزار نفره یک طرح ملی بوده که از سوی شرکت توسعه و تجهیز در مازندران احداث می‌شود و در حال حاضر میزان سرانه ۲.۱ مترمربع است که باید ارتقاء یابد چراکه توسعه زیرساخت‌ها منجر به افزایش سرانه خواهد شد.

مدیر کل ورزش وجوانان مازندران یادآور شد: در حال حاضر ۹۰ پروژه ورزشی در دست ساخت است که هفت پروژه مربوط به شرکت توسعه و تجهیز، ۱۸ پروژه ملی، ۵۷ پروژه استانی و بقیه ملی استانی است.

حسین زادگان گفت: با افتتاح پروژه‌های ورزشی ۲۴۴ هزار مترمربع به سطح فضای ورزشی استان افزوده می‌شود و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

وی با بیان اینکه ۸ ماه تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده است و کمیته استعدادیابی ورزشکاران اعزامی به این المپیک تشکیل شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم شانس مدال‌آوری ورزشکاران مازندران در المپیک ۲۰۲۰  همانند ۲۰۱۶ در سطح بالا اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مدال مدیرکل ورزش مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است