Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روش آسان و ارزان برای تبلیغ، بازاریابی پیامکی (که به عنوان بازاریابی پیامک یا پیامک انبوه نیز شناخته می شود) است که همچنان یک بستر بازاریابی سودآور برای مشاغل صرف نظر از اندازه و سرمایه گذاری آنها است؛ از مشاغل کوچک گرفته تا زنجیره های خرده فروشی غول پیکر. بازاریابی پیام کوتاه منجر به فروش و درآمد، جذب مشتریان فعلی ، کمک به جذب افراد جدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزار استفاده از این روش بازاریابی،  پنل اس ام اس است. در این نوشتار قصد معرفی مزایای استفاده بازاریابی پیامکی در کسب و کارها را داریم.

اگر قبلاً استفاده از پیام کوتاه را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر نگرفته اید، در اینجا دلایلی وجود دارد که باید در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

1- اطلاع رسانی فوری.

پیام کوتاه پیشنهادات محصول شما را ، چه شامل تخفیف و چه تبلیغاتی دیگر ، با سرعت بالایی در اختیار مشتریان احتمالی شما قرار می دهد. ویژگی اطلاع رسانی فوری که توسط دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، فرایند ارتباط را تسهیل می کند.

2- تحویل پیام دقیق و دقیق.

متن پیام میبایست دقیق، نکته ای و خلاقانه باشد. به کارگیری اصطلاحات طولانی ضروری نیست و در بیشتر موارد ممکن است کسل کننده به نظر برسد و گیرنده پیام تبلیغاتی را نادیده بگیرد. پیام تبلیغاتی می بایست واضح و صریح باشد.

3- یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما

از آنجا که بازاریابی پیامکی مبتنی بر مشتریان هدف است، تضمین می کند که شما در حال برقراری ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه هستید.این امر شما را قادر می سازد تا هزینه های تبلیغاتی مرتبط با بازاریابی انبوه را به یک جمعیت عمومی کاهش دهید و هدفمندتر تبلیغات کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار ارزان تر از سایر روشهای سنتی بازاریابی مانند بیلیورد و یا تبلیغات تلویزیونی است.

4- تحویل سریع به مخاطبان هدف خود.

پیام های متنی در عرض چند ثانیه ارسال و دریافت می شوند و یک فرد معمولی احتمال دارد بعد از دریافت آن ، یک پیام متنی را در یک فاصله زمانی بسیار کوتاه بررسی کند. تقریباً تمام کاربران موبایل همیشه گوشی خود را همراه  دارد و از تماس های دریافتی متن های ارسالی به سرعت آگاه می شوند، بنابراین  استفاده از پیام کوتاه و ارسال پیامک انبوه یک روش تبلیغاتی بسیار سریع و مستقیم می باشد.

5- حالت ارتباط مستقیم و قابل اعتماد.

ارسال پیشنهادات تبلیغاتی و تخفیف از طریق ایمیل خطر قرار گرفتن در هرزنامه و در نتیجه عدم خواندن را در پی دارد. پیام ارسانی متنی، یک بستر ارتباطی نسبتاً مستقیم و قابل اعتماد را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد و بنابراین این اطمینان می دهد که تلاشهای بازاریابی شما کاملاً در حاشیه قرار نمی گیرند.

6- بهبود روابط مشتری.

بازاریابی پیام کوتاه به شما یک رویکرد شخصی تر در رابطه با ارتباط شما با مشتریان را می دهد. این ویژگی که می توانید متناسب با نیازهای یک هدف خاص ، پیام کوتاه بسازید، به راحتی مشتریان فعلی را وفادار می سازد و همچنین مشتریان جدیدی را جذب می کند.

7- افزایش ترافیک و فروش

 

هر وقت پیام متنی را به صورت پیشنهادات ویژه ، تبلیغات یا حتی تخفیف ارسال می کنید ، مشتریان ممکن است که این پیشنهادات را به خانواده ها و دوستانشان ارسال کنند. با انجام این کار مخاطب هدف شما افزایش می یابد و به همین ترتیب باعث ترافیک و فروش می شود.

قبل از ارسال پیام از مشتریان خود اجازه بگیرید. به مشتریان بگویید که چگونه می توانند از دریافت پیام های بازاریابی بیشتر جلوگیری کنند.

پنل اس ام اس وب وان

پنل اس ام اس وب وان با بهره مندی از بانک شماره موبایل قدرتمند و امکان تفکیک شماره ها بر حسب سن و جنس و صنف شغلی ، استان و ...را در غالب پنل سازمانی، پنل تبلیغاتی، پنل به شما ارائه می دهد.

 

ویژگی های پنل اس ام اس وب وان:

خرید و ثبت‌نام آنلاین بهره مندی ازکارشناسان زبده در زمینه آموزش سامانه پیامکی و پشتیبانی 7 روز ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط بعد از ثبت نام کمترین تعرفه ارسال پیامک وارد کردن شمـاره‌های مخاطبین بصورت دستی یا با فایل اکسل امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زماندار،قرعه کشی،پیامک مناسبت،مسابقه،نظر سنجی امکان ارسال به شماره هایی که تبلیغاتشان را مسدود کرده اند (عبور از بلاک لیست)

یکی از شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات پنل پیامکی، برند وب وان اس ام اس است که می توانید برای خرید پنل اس ام اس  به سایت  https://webone-sms.com  کنید.

منبع: https://gadgetnews.net

 

 

 

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پیامک انبوه پنل اس ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان

به گزارش تابناک اقتصادی؛ قانون سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی با هدف ساماندهی مالیات ستانی در کشور به اجرا گذاشته شد. بر اساس این قانون، تمامی کسب و کار‌ها باید به این سامانه بپیوندند و تراکنش هایشان شفاف سازی شود.

به اذعان کارشناسان، این سامانه مزیت‌های بسیاری برای کشور دارد. مهم‌ترین مزیتش این است که شفاف سازی درآمد‌ها صورت می‌گیرد و امکان فرار مالیاتی از بین می‌رود. به نظر می‌رسد، این سامانه به نفع کسانی است که می‌خواهند در فضای شفاف، سالم و قانونی کار کنند.

دومین مزیت سامانه مودیان این است که امکان مقابله با فعالیت زیرزمینی و مخرب به وجود می‌آید. زیرا دولت به اطلاعاتی دسترسی دارد که می‌تواند از آن‌ها در راستای نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی کشور بهره ببرد.

برخی مقاومت‌ها در ابتدا در برابر سامانه مودیان وجود داشت. اما اصناف و اتحادیه در ادامه متوجه مزیت‌های این سامانه شدند. به طور مثال، صنف طلافروشان در حال حاضر به این سامانه اعتراضی ندارند و نسبت به سامانه تجارت معترض هستند.

واقعیت این است که روند گذار از سنت به مدرنیته و به کارگیری سامانه‌های نوین مشکلات خاص خودش را دارد. اما در نهایت این روند‌ها به نفع اقتصاد و کشور هستند. نظرات رحمان سعادت، استاد اقتصاد دانشگاه را در خصوص سامانه مودیان و مزیت هایش و اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت در ادامه می‌خوانید.

سعادت در گفتگو با تابناک اقتصادی در خصوص اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت تصریح کرد: آن طور که از شواهد بر می‌آید طلافروشان نسبت به سامانه مودیان اعتراضی ندارند و اعتراض آن‌ها به سامانه تجارت است.

وی ادامه داد: دولت طی سال‌های اخیر اقداماتی را در زمینه ساماندهی امور مالیاتی کشور و قاعده‌مند کردن آن‌ها انجام داده است. سامانه مودیان یکی از ابزار‌های الکترونیک است که دولت در راستای ساماندهی مالیات ستانی در کشور از آن بهره برده است.

استاد اقتصاد دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: سامانه مودیان مزیت‌های زیادی در شناسایی بخش زیرزمینی و غیررسمی اقتصاد دارد. طلافروشان نیز با این موضوع که شفافیت تراکنش‌ها و صدور فاکتور الکترونیک اتفاق بیافتد، مخالفتی نخواهند داشت و اعتراض اصلی آن‌ها به سامانه تجارت است. این صنف به سامانه تجارت که قرار است میزان دارایی و موجودی انبار طلافروشان را شفاف سازی کند، معترض هستند و مشکل اصلی خود را این سامانه معرفی کردند

وی ادامه داد: سامانه مودیان بستری برای شفاف سازی تراکنش‌ها و میزان درآمد اصناف و کسب و کار‌ها به وجود می‌آورد. به طور مثال، در صنف طلافروشان مشخص می‌شود که هر فعال اقتصادی چقدر درآمد داشته است و چقدر باید مالیات بپردازد. با این اوصاف، این سامانه به نفع طلافروشانی است که در بستر قانونی و سالم فعالیت می‌کنند.

استاد اقتصاد دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که در سامانه مودیان در دسترس قرار می‌گیرد، زمینه‌ای برای مقابله با قاچاق و کار‌های زیرزمینی به وجود می‌آورد و این به نفع صنف طلافروشان است.

سعادت گفت: مردم نیز از شفاف سازی صورت گرفته در سامانه مودیان سود می‌برند. به طور کلی، سامانه‌ها که به شفاف سازی منجر می‌شوند، به نفع کشور هستند.

وی تأیید کرد: با توجه به اینکه تمامی اصناف به سامانه مودیان پیوسته اند و باید تراکنش‌ها شفاف سازی شوند و با توجه به مزیت‌هایی که این سامانه دارد، طلافروشان به آن اعتراضی ندارند. اعتراض آنان به سامانه تجارت است که در واقع دارایی هایشان را شفاف سازی می‌کند.

این استاد اقتصاد دانشگاه تأکید کرد: به طور کلی، رفتن به سمت شفاف سازی امور و ساماندهی مالیات ستانی در کشور امری منطقی است. این روند باید به سرانجام برسد و از یک سیستم عادلانه، دقیق و هوشمند در حوزه مالیات ستانی بهره‌مند شویم. سامانه مودیان در عمل یک سری کاستی‌ها دارد و مراجعان با مشکلاتی مواجه هستند که باید در اسرع وقت رفع شود.

 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا