Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@00:09:44 GMT

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۴۹۱

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

طی حکمی از سوی سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی، سید محمدحسین بحرینی طوسی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دو حکم جداگانه از سوی سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی، سید محمدحسین بحرینی طوسی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب و از زحمات محمدرضا دارابی رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد

با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می‌شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در جهت تعالی کلیه امور دانشگاه اهتمام نمائید.

امید است به یاری پروردگار در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات محمدرضا دارابی درطول دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا دارابی

با سلام.

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را درخدمتگزاری به نظام اسلامی ومردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد سعید نمکی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال