Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:44:07 GMT

کی روش در مورد خامس دروغ گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۶۳۶

کی روش در مورد خامس دروغ گفت

عدم دعوت کارلوس کی روش از خامس رودریگز به تیم ملی کلمبیا برای دو بازی دوستانه اخیر، واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا هفته گذشته در دو بازی دوستانه به مصاف شیلی و الجزایر رفت. در اولی دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند ولی کلمبیا در برابر الجزایر با سه گل مغلوب شد. شکستی که انتقادات از کی روش را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پس از اعلام فهرست کلمبیا برای این دو بازی و غیبت خامس در آن، رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که خامس به درخواست خودش در مادرید مانده تا در وقفه بازی های ملی بتواند زیر نظر زیدان تمرین کرده و اعتماد او را جلب کند. ادعایی که به شدت توسط کی روش تکذیب شد و او گفت که هرگز چنین درخواستی از خامس نداشته و علت عدم دعوت او کاملا فنی بوده است.

 

روز شنبه نیز فدراسیون فوتبال کلمبیا در بیانیه ای رسمی هرگونه درخواست خامس از کی روش برای نیامدن به تیم ملی را تکذیب کرد اما کارلوس آنتونیو وِلِس خبرنگار کلمبیایی در توئیتر خود نوشت:« برای راحتی خامس بود که کی روش او را دعوت نکرد. خامس از کی روش خواست که به تیم ملی نیاید و او هم پذیرفت. کی روش اما این قضیه را با یک دروغ پوشش داد. در واقع هر دو اشتباه کردند. یکی برای اینکه باشگاهش(رئال مادرید) را به تیم ملی کشورش ترجیح داد و دومی به این خاطر که حقیقت را نگفت. او سعی کرد از بازیکنش در این داستان محافظت کند.»

 

 

بایرن مونیخ زیدان (سرمربی) رئال مادرید خامس رودریگز کلمبیا تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ زیدان سرمربی رئال مادرید خامس رودریگز کلمبیا تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)



منبع:پیج tarafdaricom

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هنرنمایی زیدان در جریان دیدار اسطوره‌های رئال مادرید و پورتو (فیلم) حرکات تماشایی ادن هازارد در جریان دیدار خیریه در کشور قطر (فیلم) شوت قدرتی کارلوس ، 15 تخته استایروفوم حریف او نشدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!